RoaldJ Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Assm! Kassa stikker så langt ut at det går på kuse håret, ser det ut som Sann som det er montert nå så ligger kassa inntil vinduet når det lukkes igjen. Så det er dårlig med plass til kusehår der. Men kassa skal rundes på kanten så det blir vel plass til ett par Rillene som er på lastelemmen der måtte bort for å få den igjen, men den skulle bort uansett har en plan med den håper en av forsterkerene blir nedfelt i lemmen, tror det hadde blitt råkult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Åh føkk den ble diger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Hvordan har du tenkt til å gjøre det med vinduene egentlig? For så vidt jeg klarer å se for meg det her resultatet så er det en X5 med knuste ruter rundt hele etter første prøvespilling.. Ellers heeelt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Tror jeg må komme innom den mekkebua di nestegang jeg er sørover:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Endelig startet med å montere og koble ting for siste gang Men har også begynt på noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 hmm... ikke batterikasse vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Var jo det jeg sa? Men ser ut som en trekant av et eller annet slag.. Spørsmålet er hvor denne skal plasseres på/i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Doh , antenne såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Det meste av stereo skal være inni bilen, så den skal også på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Foran, midten eller bak? Midtkonsoll? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 MIdtkonsoll hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Har hengt det sammen nå. Sveiset fast skruer Pungtet sammen Woila.. Har også begynt på en annen forsterker plassering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Grooomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Finnes ikke mye råere enn det bygget her! Klarte nesten ikke å holde meg når du la ut bildene av dele til midtkonsollen, men ville se hva andre trodde først Er ikke alle som har en 20kw midtkonsoll! Og du skal vel ha noe inni den og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå