Hellanden Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Det kommer ja Skal få sort BMW Performance grill og foliere listene "shadowline" også... Deretter forhåpentligvis toning av rutene! har du folie til listene? hvis ikke har jeg liggende. tenkte å ta det på min og, men har funnet ut jeg dropper det:) Har ikke det liggende nei, pris? Kjøpte det her : http://shadowlinetrim.com/purchase.html Det er matt sort vinyl 3" som skal dekke kromlistene. Kostet 20$ for vinylen, og 10$ i frakt. Du kan kjøpe den for 150kr. Det er for vinl, og en "nal" til å få ut luftbobler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Har sett litt på dette....noen som har prøvd dette? Ser det jalla ut tro? Brembo caliper cover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Det ser nok veldig jalla ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Det kommer ja Skal få sort BMW Performance grill og foliere listene "shadowline" også... Deretter forhåpentligvis toning av rutene! har du folie til listene? hvis ikke har jeg liggende. tenkte å ta det på min og, men har funnet ut jeg dropper det:) Har ikke det liggende nei, pris? Kjøpte det her : http://shadowlinetrim.com/purchase.html Det er matt sort vinyl 3" som skal dekke kromlistene. Kostet 20$ for vinylen, og 10$ i frakt. Du kan kjøpe den for 150kr. Det er for vinl, og en "nal" til å få ut luftbobler. Er det matt sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Igår ble det polering av bilen...fikk ikke tatt mye bilder av prosessen men her er noen! Gamlingen sin Suzuki T500 tatt ut fra vinterlagring: Noen bilder av resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellanden Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Vinylen er matt sort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Da er sort grill bestilt, skal foliere listene sorte også, blir forhåpentligvis gjort i begynnelsen av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 LED Angel eyes også bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Justerte ned bilen litt før 1.mai treffet i Stavanger Dårlige bilder men her er resultatet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Ble stilig det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Da var den blanke grillen byttet ut med sort. Listene er også blanke, de skal folieres sorte på Onsdag denne uken hvis alt går etter planen:) Her er bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 En liten oppdatering her.....Igår ble listene foliert sorte Her er noen bilder med sort grill / folierte lister: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ble veldig bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Ble veldig bra det der Takk takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå