Soleim Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Dette ble bra...og pent! Hvilken dimensjon på dekk, felg, innpress har du, siden du tar bort i kanten bak? Sett på BMW Performance grill? Jeg personlig synes dette ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Dette ble bra...og pent! Hvilken dimensjon på dekk, felg, innpress har du, siden du tar bort i kanten bak? Sett på BMW Performance grill? Jeg personlig synes dette ser bra ut Takk for det! Er ganske fornøyd utenom at jeg ikke kan ha den lavere bak pga den tar borti... Foran: 8,5x20 ET18 Bak: 9,5x20 ET20 245/30-20 Foran 295/25-20 Bak Hadde vel gått bedre med smalere dekk.....men får se om vi sliper ned innerkantene / valser hjulbuene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Schmiedmann har komplett shadowline sett. Pris på lci er litt etter årsmodell. Sender deg en pm litt senere Fant du ut noe her SweetBMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Denne blei feet med felga og senken! digger frontleppa å. syns faktisk ikke du trenger shadowline, denne kledde chrome nyrene og listene til den lyse fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Ville satt på en M5 baklukeinnsats, så bagasjerommet og innfellingen til skiltet blir mye cleanere. Jeg har dette på min og det er jeg veldig fornøyd med, gir et helhetlig inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Denne blei feet med felga og senken! digger frontleppa å. syns faktisk ikke du trenger shadowline, denne kledde chrome nyrene og listene til den lyse fargen Takk for det! Er rimelig fornøyd med bilen nå ja Blir en heftig poleringsrunde før 1.mai treff her i Stavanger. Å forhåpentligvis da har jeg fått mer detalje deler i posten som skal sette prikken over i'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Er ikke så rutinert når det kommer til Photoshop...... Noen som kan photoshoppe hvordan det vil bli med sorte lister og sort grill på bilen?? Hadde vært fantastisk hvis noen har mulighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Noen som har photoshop kunnskaper som kan fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Noen som har prøvd dette? http://www.ebay.com/itm/280591220705?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Ble smakfullt med de oppgraderingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Sånn ca: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Sånn ca:[ Bilde ] Tusen takk for at du tok deg tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 I dag har jeg vært på verkstedet for å slipe ned innerkanten av hjulbuene så nå skal den ikke ta borti..... Snart blir det mer senking bak tror jeg, skal la det gå noen dager å se hvordan det går nå etter vi har slipt ned innerkantene. Så blir den ENDA lavere senere! forhåpentligvis så går dette bra, hvis ikke så blir det kanskje valsing hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hva slags etterarbeid gjør du da? Grunning og lakkering? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Etter vi slipte de innerkantene tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå