Stig_M Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Vurdere ein 2000mod x5 4.4l v8 men hører rykter om at x5 er bare møkk stemmer dette? De eg har fott fortalt er att eg må rekne med minst 20-30k i åre i rep å garantert problem med girkasse og understell osv.. Noen som har noe erfaring og tips å råd å komme med ved evt kjøp av x5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Handler du X5 som har byttet girkasse(virker som en god del av de har det) og samtidig en bil som har blitt godt vedlikeholdt så ser ikke jeg noe stor grunn til at det skulle være noe problem. Fantastiske biler, spesielt med 4.4l ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 X5 er gode biler det. Bare prøv å unngå de med nivåregulering for det er kostbart når det ryker. Ellers har de ikke flere feil enn andre biler. de første utgavene med automat slet litt med girkassa dersom de var brukt mye til hengerkjøring osv, men flere har fått ny kasse som nevnt lenger oppe her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Nå du kjøper en 13 år gammel bil av den typen med mye vekt og elektronikk så kan du nok ikke la deg skremme av noen kroner til vedlikehold;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Vet om x5 4,4l tilsalgs om det er int Svart sportskinn interiør, ny girkasse ifjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Det er mye feil på de, men ofte de samme feilene som går igjen. Mye kurrante feil å fikse, men det koster jo i deler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå