KKise Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Studs/lugs på plass, mobilbilde og skitne hjul! Fått på tyskerstriper i grillen og, var så kjedelig med bare sort grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 ble kult må ha et helhets bilde også da handlet du på ebay eller et annet sted? er så usikker på kvaliteten på mye av det fra ebay. greit at studsa sitterog tåler litt juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 ble kult må ha et helhets bilde også da handlet du på ebay eller et annet sted? er så usikker på kvaliteten på mye av det fra ebay. greit at studsa sitterog tåler litt juling Blir en shoot til helga, så da kommer det nok noen ferske bilder! Jeg handla på ebay og jeg er igrunn fornøyd med kvaliteten på studsene jeg kjøpte. Nå kjører jeg lav 320d med automat og så blir ikke akkurat så mye herjing heller da! Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Photoshoot med Daniboy og M3en hans i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Må jo vare Norge's peneste stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 vet du hvor breie de felga på m3n er ? og et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Wow this is awesome. [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Felgene på m3en er 9,5x19 Et 35 hele veien med spacer forann på 5mm og bak på 25mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Flotte bilder og flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Felgene på m3en er 9,5x19 Et 35 hele veien med spacer forann på 5mm og bak på 25mm okei var råe, det er tsw tanaka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Nei er Vossen Cv3 kopi felger Felgene er til salgs evnt vis noen er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 hatt noe problemer med studs? vuderer og kjøpe selv men vet ikke helt om jeg skal, hvor kjøpte du fra og hva betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå