Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
La til noe felleskjøring i første post her for et par uker siden etter jeg fikk en PM om det. Vet ikke om det er de "offisielle" avreisetidene for kolonne men,

Felleskjøring fra Oslo, info fra Ivrig86:

09:00 på Bilia skøyen/Stenshagen/texburger, avreise 09:15

09:25 på Møller Slependen, avreise 09:35

10:00 på Shell/7-11 Rundtom/Drammen, avreise 10:10

Tror shell/7-11 rundtom er dumt sted... For enten må mann ta "usving" som lager masse kaos der eller kjøre over noen helvetes dumper som jeg garanterer mange får problemer på... CC under Drammens brua er et alternativ men da er det også et stykke til motorveien igjen... Men det går vell :)... ikke lange biten, og hvertfall ingen dumper å drit!

Da svinger dere bare av til Drammen rett føre Drammens brua, også andre til høyre i rundkjøringa så ligger CC/JET på venstre siden der

Skrevet
Husker dumpene fra ifjor, men klarte de med 523'n da, så skal vel gå fint i år også?

Bortover forbi spar der? Mener den forrige M3n min subba midt under bilen der å kommer vell endel biler som er mye lavere enn den :P

Å om folk skal møtes på texburger så husk at det er en helvetes utkjøring der!! Egner seg IKKE for laaaaaave biler :P

Skrevet
Om det er ille, så får vi legge om ruta til et annet sted, forslag? fartshumper liker vi ikke :P

CC/JET som skrevet litt lenger opp :)

Skrevet

Sorry, sliten om dagen, gjør jo alt jeg kan for å få klar touringen :P

Den ligger rett før broen eller?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet
Sorry, sliten om dagen, gjør jo alt jeg kan for å få klar touringen :P

Den ligger rett før broen eller?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Jepp man kjører av rett før brua, langs med brua og under brua, så andre til høyre i rundkjøringa så er det en stor parkeringsplass på venstre side

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...