Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Har dere annonsert treffet på forumet til VW/Audi også? Hvis ikke blir det vel fort flertall av BMW. "Stance-kulteren" er vel større blant VW/Audi gutta, kan bli moro å se det og :P

Ligger en egen tråd om dette treffet på vacn, ja :) Kommer en god slump med vag. Jeg også, hehe.

Mener å huske en grå S4 med noe råe felger 100m bortenfor treffområdet, ved Frognerseteren i høst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Null problem det da, liker Audi jeg :) Men reine merketreff er også kult da :)

Det pleier å være årlig vårtreff på Valle Hovin i regi av BMW CCN (Car Club Norway). Ta turen dit (5. mai), da er det rent BMW og ofte MYE deilig som tar turen innom. Så M5 F10 og M3 GTS E92 der i fjor + mange gamle klassikere :)

Hvis du skal bli med på kolonnekjøringa kl. 9 så hils gjerne på! :)

viewtopic.php?f=9&t=220876

4 mai ;) Ble i tvil når du skrev 5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener mange legger litt vel mye prestisje i å holde en viss standard på bilene(og mange velger å ikke komme fordi de ikke har hatt tid til å gni på bilen to uker i forveien), vel og bra det. Jeg kommer i det minste som både jeg og bilen er. Legger ikke så mye vekt på to ukers shining før et treff. Man skal ikke være redd for å komme med en bil med litt møkk på bakskjermene mener jeg..

Jeg har vært på både VAG og BMW treff, og BMW folket har mye å lære av VAG. Hadde med meg VAG-folk på BMW treff en gang også, de oppfattet BMW gutta som en gjeng særinger. Synes derfor det er morro at det er både BMW og VAG som får komme :)

Denne gangen har jeg hvertfall et sort skinninteriør de fleste slipper å få seg til å grine på nesa av :)

Jeg gleder meg stort til treffet, det er sikkert! Kommer denne gangen med en kamerat som sitter på ellers så kjører jeg aleine uten noen andre jeg kjenner. Så en får bare komme å prate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem det da, liker Audi jeg :) Men reine merketreff er også kult da :)

Det pleier å være årlig vårtreff på Valle Hovin i regi av BMW CCN (Car Club Norway). Ta turen dit (5. mai), da er det rent BMW og ofte MYE deilig som tar turen innom. Så M5 F10 og M3 GTS E92 der i fjor + mange gamle klassikere :)

Hvis du skal bli med på kolonnekjøringa kl. 9 så hils gjerne på! :)

Var der i fjor jeg vettu :) Var også på E30meet i fjor og BMWCCN på vålerbanen i høst, så er ikke heelt ny. Men hadde ikke kjøpt BMW enda på alle de treffene.

Jeg møter opp ved 9-tiden jeg vettu, får se om jeg kjenner igjen bilen din, slår av en prat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er medlem på vacn som kan legge ut kolonne info fra Telemarksporten til C&C? :)

Hørt med polo Kjetil?

Kjenner han ikke ;) Hør du?

Jeg kommer med en bil som er pen langt ifra, men langt ifra pen ;)

Han var ikke medlem gitt.

Du får parkere langt unna da :lol::P:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje noen andre her som kan poste det på vacn? Kenneth? Glenn? :)

Er det som var planen Erik, får parkere i Larvik jeg da :lol:

Hahaha, ja ikke sant :lol: Nei, går vel greit å parkere med de andre vel :P Hva ble det til med tak? Fikk du levert før treffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke forumbruker på vacn, koster vel litt årlig å være medlem der.. Poste hva mener du? Kan jo høre med en kompis som har bruker der :)

Han er vel ute etter at de med VW/Audi i skien/porsgrunn området også kan kjøre med fra telemarksporten klokka 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Oslo imorra og sette vekk taket ja ;) Sette på sommerskoa også :)

Ja, derfor jeg ikke får gjort det selv. Gjerne det :) Tiden for oppmøte ved Telemarksporten, slik at disse andre gutta også får blitt med i kolonna herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja: http://forum.vacn.no/showthread.php?252 ... 2013-treff

Noe mer aktivitet i bimmers-tråden da, hehe :) Så vidt jeg skjønte det er det en del fra vacn som skal på et stort treff i Østerrike i helga med grombilene sine..

Meldt fint vær på søndag også!! Håper værmeldinga holder :)

Hvilket treff er det som går av stabelen i Østerrike den helgen?

Worthersee er vel ikke før 8-11 Mai, og Edition 38 er vel i September sometime :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke.. Isåfall er det ikke med noe og vise frem akkurat.. :( dumt, men thats life! Neste år!

Trenger ikke noe å vise frem for å være med! ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

det er fordi du drekker opp tiden din til å fikse bilen, din late faen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...