gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 handla meg ny "vinterbil" da =) planen er å foliere blå matt, med hvite felger eller svart matt Blå matt Svart matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Har du arva ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Du kommer til å merke hvor og service Audi verkstedene tilbyr, for der kommer bilen til å stå mye Det gjorde iallfall min Audi og de fleste Audiene mine bekjente har hatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Du kommer til å merke hvor og service Audi verkstedene tilbyr, for der kommer bilen til å stå mye Det gjorde iallfall min Audi og de fleste Audiene mine bekjente har hatt..... Makan til vås det kommer ut av deg hele tiden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Grattis med sjefsbil Kan ikke si meg enig i deg Fredrik,jeg kommer fra Audi familie å har BMW/Vag selv. Jeg opplever Vag som kjempebiler å servicen på merkeverkstedet jeg bruker er 100 ganger bedre enn Bavaria.. Men kjøreopplevelsen kommer i Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Du kommer til å merke hvor og service Audi verkstedene tilbyr, for der kommer bilen til å stå mye Gratulerer med ny bil, gkw89 - ser morsom ut. Se der, Fredrik90; konstruktiv, høflig tilbakemelding trenger ikke være vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 heldigvis så kan jeg fikse bilen sjæl er mye kjøreopplevelse her å gitt! men jeg liker både BMW og Audi jeg, så vil ikke sammenligne de to rwd er rwd og quattro er quattro, så to forskjellig biler sånn sett... men like gode å sitte i er jo org. bøttestoler fra recaro her, så sitter støpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Gromt dette! Morro med quattro og snø gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 på bilde her, så kommer jeg tross alt fra venstre mot høyre, så er jo litt vinkel med tanke på at man egentlig skal se passasjer døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Du kommer til å merke hvor og service Audi verkstedene tilbyr, for der kommer bilen til å stå mye Det gjorde iallfall min Audi og de fleste Audiene mine bekjente har hatt..... Haha! Skulle faktisk tro du kjørte toyota slik som du skriver.... Kanskje det ikke var audien som var problemet da du eide den..... Grattis m feit bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Du kommer til å merke hvor og service Audi verkstedene tilbyr, for der kommer bilen til å stå mye Det gjorde iallfall min Audi og de fleste Audiene mine bekjente har hatt..... Makan til vås det kommer ut av deg hele tiden ! Er ikke vås at Audien jeg hadde sto mye på verksted pga diverse feil og mangler... Men hele innlegget over her var i høyeste grad humoristisk og ironisk ment, samt med bittelitt misunnelse siden trådstarter som bor i Sverige kan kjøpe grombiler til halve prisen av hva vi må Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Du kommer til å merke hvor og service Audi verkstedene tilbyr, for der kommer bilen til å stå mye Det gjorde iallfall min Audi og de fleste Audiene mine bekjente har hatt..... Jævla typisk at du må kommentere bare dritt.... Som vanlig Lurer på Åssen audi du kjørte hvis den bare stod på verksted.. Ja derfor så drar vi alle sammen under en kam? Er det sånn det fungerer? Ufyselig dritt oppførsel!! _______________________________________________ Anyway, grattis med griserå audi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 En ting, kjører du på isen ved Koppom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Du kommer til å merke hvor og service Audi verkstedene tilbyr, for der kommer bilen til å stå mye Det gjorde iallfall min Audi og de fleste Audiene mine bekjente har hatt..... Makan til vås det kommer ut av deg hele tiden ! Er ikke vås at Audien jeg hadde sto mye på verksted pga diverse feil og mangler... Men hele innlegget over her var i høyeste grad humoristisk og ironisk ment, samt med bittelitt misunnelse siden trådstarter som bor i Sverige kan kjøpe grombiler til halve prisen av hva vi må Å si at han kommer til å stå mye på verksted fordi han har skaffet seg Audi er vås i mine øyne. Er det måten å gratulerere med ny bil? Du skriver jo indirekte at Audi er drittbiler, siden du og "bekjente" hadde mye problemer. Syns du skal tenke litt før du skriver slike ting. Nå forstår du sikkert hvorfor dine innlegg kan misforståes, da du har svære skylapper for alt annet enn BMW og amerikanske biler " " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg