gkw89 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 la ut en tråd om nye bilen min, i denne tråden som heter "annet bil og motorprat" og da sier det meg naturlig at jeg kan snakke om audi'n min her, da det er en annen bil med annen motor? og da blei tråden min stengt, så lagde jeg ny tråd og spurte om hvorfor, den blei å stengt, så titta jeg litt til her, og da lå den en tråd om nissan 200sx, den blei stengt?! hva er dette for no møkk a? er det meninga at man som bimmers-medlem ikke kan like andre biler og snakke om de her inne istedenfor for å melde seg inn i VACN og nissan forum?? er jo mange her inne med meninger om andre biler også... men mye man ikke skal skjønne, håper en moderator kan gi meg god forklaring på dette, hvis ikke så melder jeg meg ut her! blir for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 ANNET bil og motorprat.. Ikke ANNEN bil og motorprat. Ser ut for at det blir diskutert alt fra trimming, dekk/felger, BMW-nyheter, tilleggsutstyr, finn.no kupp, treff, barnevogner/stoler i bil, bilpleie, o.s.v. Det er ANNET bil og motorprat. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg laget en tråd under bilder & filmer / show-off. (Sitat -Her er det bilder og filmer av bil og motor som teller. Vis gjerne frem bilen din her!) Der hadde du presentert dine tidligere biler og nåværende biler. Da tror jeg siden hadde vært lettere å akseptere og ikke minst blitt en interressant tråd i det lange løp. (spesielt hvis du bytter bil ofte. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 ahaaa... daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Jeg ser ingen grunn til at det skal være "fritt frem" å lage tråder om andre biler enn BMW på et BMWforum. Det man gjør da er å åpne for muligheten til at det ender opp som et generelt bilforum med langt mellom relevant info ang BMW og at mye av ekspertisen mister interressen for forumet. Joda jeg liker også andre biler, men hvis jeg føler for å se på de eller lese om de så fyker jeg innom et dertil egnet forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Jeg må bare få frem at det var ikke vondt ment det jeg skrev tidligere, var kun de faste jentene i hylekoret som tok det veldig ille opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 tok meg ikke nær av deg Fredrik, er jo allmennkunnskap at bimmers'ere elsker å lage mye drama av småtteri og diskutere dette til ende og annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 tok meg ikke nær av deg Fredrik, er jo allmennkunnskap at bimmers'ere elsker å lage mye drama av småtteri og diskutere dette til ende og annen Det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Bimmers er, og vil alltid være, et BMW-forum. I denne forumdelen så kan man diskutere alt som har med BMW og ting som har tilknyttning til BMW, altså alt fra barneseter, konkurrenter av BMW, dekk, bilferie etc., men rene spørsmål om andre merker aksepteres ikke, da kan man bruke forumene til det merket eller andre forum. Hvis "alle" skal legge ut informasjon om andre bilmerker de har kjøpt, så vil det til slutt bli et generellt bilforum, og det er ikke noe vi ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Den er god respekterer det måtte bare spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Bimmers er, og vil alltid være, et BMW-forum. I denne forumdelen så kan man diskutere alt som har med BMW og ting som har tilknyttning til BMW, altså alt fra barneseter, konkurrenter av BMW, dekk, bilferie etc., men rene spørsmål om andre merker aksepteres ikke, da kan man bruke forumene til det merket eller andre forum. Hvis "alle" skal legge ut informasjon om andre bilmerker de har kjøpt, så vil det til slutt bli et generellt bilforum, og det er ikke noe vi ønsker. Trur det var nevnt noe i en annen tråd her, om at admin skulle bli strengere, og evt stenge ute div bråkmakere. Dette merkes! "føler" på meg at det er en 3-4 stk som har tatt ferie de siste dagene knallbra tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 I'm still here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Trur det var nevnt noe i en annen tråd her, om at admin skulle bli strengere, og evt stenge ute div bråkmakere. Dette merkes! "føler" på meg at det er en 3-4 stk som har tatt ferie de siste dagene knallbra tiltak! Enig, fantastisk. Fred og ro er undervurdert. Tommel opp til moderatorpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Ja det er bra moderatorene strammer inn grepet Det må til for å få ett velfungerende forum, noe jeg for all del synes Bimmers er tross at det er ett gratis forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå