Star33 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei .. Har nett montert angel eyes på min touring 98 mod prefacelift med orginale lys,, syntes dette var dritstiligt, Men så fikk jeg besøk av mine 2 sønner på 13 og 14 år som bare lo av meg,,, og syntes jeg var litt harry,,,, Så synest dere det at det er harry... Og må nevne det at jeg er 42 år ja... Men når det kommer til bil så er jeg 18 år I hodet hehe ... Kom gjerne med synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 AE er tøft. Men spørs hvordan AE du har montert. Noe er stygt også. Du får legge ut et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hehe, neida ikke på en e39! e39 kom jo med dette originalt fra og med år to tusen som facelift. Derimot på eldre biler som aldri kom med AE montert originalt hverken i preface eller facelift syntes jeg er harry. (som f.eks. e30, e36, e34.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Har selfølgeligt montert ccfl AE Gult lys,, ikke xenon hvitt... Meiner det skal vere gult lys men det er min meining hehe,, Skal ikke vere så sterkt at det overgår alle andre lys på bilen ,,, hvordan legger man inn bilder her da,,, har aldri gjort det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Så det er heile ringen det er lys I og ikke pærer det syntes jeg er stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Tja, er nå hvertfall bedre på E39 enn E36 osv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spax_thomas Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg synes det er harry på de bilene det ikke kom på originalt. Men, du er jo innenfor iom at det er snakk om en e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 ka vett vel 13-14 åringer om ka som e tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hehe.. 14 åringen her i huset lo av meg og sa jeg hadde blitt jålete pga Tahoen som har gule markeringslys på sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Angleeyes er fint på de bilene som kom med det originalt, så på E39 så er det kjempefint Forutsatt at det er originale facelift lamper da, de halvjalla med sånne punkter i lysringere er så ubeskrivelig stygt å Harry :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvis det ikke kom på bilen orginalt når den ble kjøpt (ny) , blir det bare jalla/harry om man ettermonterer selv om det kom senere på samme model. Samme som 4 enderør på motor svake biler. Kom det ikke orginalt, når bilen ble kjøpt ny. Blir det bare jalla/harry. Samme som ettermontering av felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hvis det ikke kom på bilen orginalt når den ble kjøpt (ny) , blir det bare jalla/harry om man ettermonterer selv om det kom senere på samme model. Samme som 4 enderør på motor svake biler.Kom det ikke orginalt, når bilen ble kjøpt ny. Blir det bare jalla/harry. Samme som ettermontering av felger. Håper nå det at det var litt ironisk huh,,, så du kjører fortsatt på svarte felger med kapsler du,,, men uansett,,, det er vel forskjell på korleis du monterer det også,,, om du gjør din flid og tilpasser det skikkeligt så blir det ikkje jalla,,, men etter min eigen meining så syntes eg at det passa fint,,, og det er ikkje snakk om noen hypersterke som nesten er sterkere enn hovedlysa,, men litt svakere ,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spax_thomas Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Er enkelte ting som er bra harry selv om det er originalt. F.eks chrome speilkapper hos Audi (grøss) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Er enkelte ting som er bra harry selv om det er originalt. F.eks chrome speilkapper hos Audi (grøss) Nja, på S modellene som dette kommer på så er det ikke så værst. Er kromriller i grillen og krom stusser på enderøra så det passer sammen, men på gammal A4 TDI er det stygt Er øyet som ser forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spax_thomas Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Er enkelte ting som er bra harry selv om det er originalt. F.eks chrome speilkapper hos Audi (grøss) Nja, på S modellene som dette kommer på så er det ikke så værst. Er kromriller i grillen og krom stusser på enderøra så det passer sammen, men på gammal A4 TDI er det stygt Er øyet som ser forøvrig Ja, det har jo en mening selvfølgelig. Kan si at svart bil og kromlister rundt vinduene er enda verre. Poenget mitt var at det trenger ikke nødvendighvis å se bra ut selv om det er originalt på bilen. Øyet som ser ja, mitt øye skriker hver gang det ser krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå