Gå til innhold

Stenbakken`s BMW E46 323Ci *Vintermodus S.15

Share

Anbefalte innlegg

zito wp111?

Har det selv på vinter 9.5x18 foran og bak.

et 20 bak og 25(35) foran mener jeg huske(har 10mm spacer foran får å gå klar demper)

Det stemmer :)

Min size blir som sagt:

19x8,5 ET 28 forran

19x9,5 ET 30 bak

Saa jeg regner med og kanskje maatte bruke litt spacere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det er lite som skjer her siden jeg ikke bor i Norge eller bruker bilen om dagen.

Da denne får stå rolig og stille for seg selv i godt oppvarmet garasje og med tilsyn og tyverialarm :)

Men kan nevne litt om 2014 sesongen.

* Nye felger er bestilt og betalt, fått bekreftelsen fra BS Bildeler at disse blir levert i Januar, info om disse står i innlegget over.

* Lakkering er bestilt og dette vil skje i påsken 2014. Skal leveres rundt den 11 April og være ferdig med alt en 2 uker senere.

* Ny girkule er vistnok ankommet Norge.

* De røde "BBS" felgene er solgt

* CSL fangeren beholder jeg sammen med carbon splittere

* Det jeg nå mangler, som jeg håper og få på plass er CSL luke, ny bakfanger og m3 speil med vipp funksjonen.

Liten update til dere som har kommentert denne tråden opp gjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at BS bildeler lover veldig mye men klarer SKJELDENT å holde det de lover. jeg har venter på ting i 1 år nesten før det har kommet så du må drive å pushe noe jævlig på de!!!!

men liker det jeg leser! :D

Hmm, da haaper jeg de holder det de lover denne gangen, for jeg trenger felgene i April senest, saa om de er en mnd for sen gaar jo bare ut over oppdateringene her inne. Siden dere ikke faar bilder :)

Godt og faa time til lakk paa bilen, endelig skal droemmefargen komme paa plass!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da haaper jeg de holder det de lover denne gangen, for jeg trenger felgene i April senest, saa om de er en mnd for sen gaar jo bare ut over oppdateringene her inne. Siden dere ikke faar bilder :)

Godt og faa time til lakk paa bilen, endelig skal droemmefargen komme paa plass!! :D

ja vi får krysse fingrene! men husk å push på som faen sånn at de klarer å levere til tidsnok tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,5 og ET 30 bak på E46 begynner å bli dårlig med plass om du skal ha den veldig lav ? :P  fram med vanslinga høres det ut som :P

Det skal valses litt, men blir ikke på langt nær like lav som den har vært denne sesongen her :)

Skal ha litt mer perfect fit denne gangen en KUN senk.

ja vi får krysse fingrene! men husk å push på som faen sånn at de klarer å levere til tidsnok tid!

Takk for varslet, skal pushe på de de MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden det har skjedd noe her, mest siden det ikke er så mye og fortelle om :)

Men byttet bærearm, og felg på høyre siden bak etter at jeg klarte og komme borti en kant da det var som glattest på veiene. Fikk også byttet lykteglass, abs føler, og tatt en skikkelig vask. Som dere ser på bildet var den ganske så møkkete, og det var kun etter en tur på 2,5 mil.

Nye felger er vistnok på veg til Norge, og sitter og vurderer om jeg skal gå til innkjøp av Carbon panser eller ikke..

Slenger med noen bilder fra dagen igår.

post-66707-0-83446400-1389945056_thumb.j

post-66707-0-34000100-1389945048_thumb.j

post-66707-0-63757900-1389945050_thumb.j

post-66707-0-49086400-1389945052_thumb.j

post-66707-0-39034200-1389945054_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teaser:

blur_edges.jpg

Er det denne stilen du ville ha så har varrstoen i bøtter å spann av slike :P Mye råere enn di du nå ha bestilt syns jeg. Men 11" bak hadde blitt voldsomt ja!! Måtte hatt skikkelig strekk!! Hadde 11" på M3n med valser buer men subbet i felgen... Men med litt camber hadde det kanskje ikke subbet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne stilen du ville ha så har varrstoen i bøtter å spann av slike :P Mye råere enn di du nå ha bestilt syns jeg. Men 11" bak hadde blitt voldsomt ja!! Måtte hatt skikkelig strekk!! Hadde 11" på M3n med valser buer men subbet i felgen... Men med litt camber hadde det kanskje ikke subbet

Valgte og gå til innkjøp av de, både pga pris og litt annet stuck på bilen i år, en det jeg hadde i 2013.

Jobber mye om dagen for og få i boks ting jeg vil ha på bilen i 2014, og lakkering er bestilt.

Hadde vært kult med varrstoen felger på den, men da tror jeg nok det hadde blitt litt for aggresivt for min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble endelig felgene mine sendt i posten med bring, og skulle bli levert rundt 3.

Men får de ikke før i morgen grunnet sitatet "BRING, bringer ingenting dem.

Og fikk se dette bildet på facebook..

post-66707-0-96068500-1390945035_thumb.j

Så nå blir det en spennende dag i morgen, og endelig få nye felger i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...