Dinge Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Savner litt moment i bimmern min, synes den er litt i lateste laget å føler det blir litt mye giring. Googlet litt å kom over en tuningboks. Ser mye positive tilbakemeldinger og vurdere denne boksen fra DTK-digital. Denne kontra OCT sin chip/boks gir mer effektøkning. OCT sin gir en hk økning til 155 og 70nm mer enn org. DTK 170hk og 341,6nm. Fine tall i mine øyne, men er samtidig litt skeptisk siden bilen min akkurat har rundet 250k. Bilen har fult servicehefte og er fulgt opp bra helt fra starten av. Etter å ha sett igjennom dokumenter så er aldri turbo eller andre komponenter i forbindelse med overtrykk byttet. Er dette trygt? Link: http://www.biltuning.no/tuning-styling/ ... ng-styling
BmwChris1 Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 lurer på det samme, noen som har noen erfaringer her?
Alpejohn Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Kan si en ting sikkert vertfall, drit i powerboks.. Kongen av jalla tuning. Skal du chippe så gjør det skikkelig, tryggere og du får bedre kontroll på alt. Kanskje til og med mer hk.
BMWE39turbo Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 snakk med trf-racing ang. dette. Han tunet min 520d, og sammen med nesten fri eksos (kun den midterste kat'n igjen) så blir det en helt ny bil.. har en kompis med orginal 520d, å fy så eg fliser han, holder ikkje følge i det heletatt.. Det mest utrulige er også at når du ligger på 5. gir der den orginalt er helt dau, med tuning fra han så fortsetter den å dra, er sjølvsagt ingen racer fremdeles, men er helt sykt forskjell fra orginal. Har også prøvd tuningboks tidligere, og det er rett og slett en vits iforhold til tuning fra TRF.
vegard89 Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Finnes mange som driver med seriøs chiptuning rundtomkring. Bla: http://www.ultimo.no er også til å anbefale Men som di skriver over i tråden her.. hold deg unna det tuningboks greiene.
Fekzen Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Hallå, Jag erbjuder program till dessa. Jag arbetar främst med programmering av Bmw motorer och har även gjort många unika anpassning av mjukvaror för kunder som tex har större turbo , eller att man kanske vill ha ut extra mycket effekt etc etc. Jag köper inga program utan jag utvecklar program själv, det är därför jag kan göra kundanpassningar etc. Går bra skicka mig PM för mer info om det. Mvh// A.Fekzen Stockholm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå