NeonMuffler Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 hei og hå! idag hentet jeg meg en ny e34! kjøpte den av en kompis, så vet at denne har fått bra behandling. selv med en km stand på snaaart 340k så er den i meget bra stand. karosseri og lakk er veldig bra, noen småflekker rundt bare. interiøret er så godt som strøkent, m5 sort skinn. dette er en 1991mod med m50b25 og manuell, lik som turbo e34n min original shadowline med kjørekomputer, elvinduer etc. og mistenker at det er original M-teknik bil, for fant noen papirer der det står det. den er godkjent senket også, som er en fordel. planene for denne er enkle: M5 frontfanger M5 sideskjørt M5 bakfanger lage eksos nye breie Acs felger med litt strekk. sette på hella svart refleksplate bak svarte DE lamper og blink sette på nyrene og lakke de svarte fjerne uoriginale bremselyset i bakruta og noe småtteri her og der denne skal være ferdig til sommern, og det blir nye cruisebilen. har bare ett bilde foreløpig, men flere kommer! tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Så ut som et godt eksemplar av E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Bimmers må få seg en "like" knapp liker planene dine, enkelt med et gromt resultat føler med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Fin bil med fine planer . Så jo fin ut for rust og.Sølv met e34 er igrunn veldig pent synes jeg.Så gratulerer med gromvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 takker takker ja er meget fornøyd med denne. blir mye utgifter den mnd her nå, så får bare ta tak i det jeg har alt. m5 kittet ligger jo hjemme, så må bare få lakkert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 får vell følge med her å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 følger med på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 satt på originalt sort hella refleksplate. passer bra med lampene interiøret: strøkent, uten rifter eller hull ) og et bilde av sommerfelga: tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 flott interiør og felger blir jo bra dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 takker. kobler om litt lys nå. skal ha originale leselys innvendig. blir også amerikanske park lys foran, dvs lysende blinklys + at jeg må få kobla den fjernstyrte sentrallåsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Blir bra dette! skal følge litt med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Denne blir nok pen! Jeg ser du har utsparinger til reflekser på støtfangerlista bak. Det er helt riktig sammen med de sotede baklampene, håper du setter på denne på M5-fangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 takk:) stemmer det, men jeg fjerna de refleksene som var der, så helt dust ut + at begge var knust:) blir å bruke list uten de hulla til m5 fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Hørest ut som en meget finfin cruisebil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 starta på drittjobben idag, og gud så jeg hater gamle fangere!! skal bli godt når dette er ferdig i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå