Jokkis Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Merka i går at den elektriske vifta på bilen gjekk for fult. Stoppa bilen å sjekka om det var lekkasje, lite kjølevæske osv. Fant ingen ting som kunne tyde på nåke feil. Starta bilen igjen å vifta starta med en gang igjen. Å rett etter fikk eg opp på idrive "engine overheated" å at eg måtte kjøre rolig. Rett etter stod det at eg måtte stoppe bilen med en gang. Lot bilen stå i en halvtime men det samme skjedde igjen. Stod heldigvis 200m fra bmw verksted så den er levert inn der no. Venta på svar. Men e det nåken her som har vært borti det samme? Ka kan problemet være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Mener å huske at e9x serien har hatt problemer med at temp sensoren har får vann i kontakten og dermed gir feil verdi. Eller blander jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Jan stemme siden det har vært litt mildere vær her med mykje regn og slaps... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Om den koker så hører du vel det.. Og det ville jo vært mye trykk i systemet + at slangene ville vært veldig varme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Om den koker så hører du vel det.. Og det ville jo vært mye trykk i systemet + at slangene ville vært veldig varme.. Kjølevæske beholderen va berre litt lunk i. Ingen trykk. Så den kokte nok ikkje. Søkt litt rundt på nettet å ser fleire har hatt problem med vannpumpa. Men eg tenker en føler som gir feil signal om temp. De fikk ikkje tid å sjå på bilen i dag så eg får vel berre smøre meg med tolmodighet å få dommen i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Det viste seg at det var en feil på en temp føler. Å motor hadde aldri vært for varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Woohoo! Jeg hadde rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå