XVAG Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Kom over denne i Bergens Tidende.. Ser ut som bilen har hatt et veldig godt liv før den endte sine dager i fjellet i Øygarden. Samme skjebne som min gamle E30 en gang i tiden. Finnes ikke mange fine orginale E30 igjen Får håpe det går bra med den gamle mannen som eide den! http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Skadet- ... 55340.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Var veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Kiipt det, skulle likt å se km på den der. Men er vel e28 dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Ja, det der er nok en e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Dette er E28, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Dette var triste saker, er liksom ikke så mange hele E28 igjen på veiene Får håpe det går bra med sjåføren, er sikkert litt leit for han også da det lukter "en eiers" lang vei av bilen Er sikkert mulig å redde den da, ser jo ikke så ille ut de skadene. Men er det en 518 eller 520 så er det sikkert ingen som gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Er det bare jeg som syntes at det triste ved saken var mannen som hadde fått et illebefinnende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Er det bare jeg som syntes at det triste ved saken var mannen som hadde fått et illebefinnende? Normenn bryr seg mindre å mindre om hverandre, å verre skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Er det bare jeg som syntes at det triste ved saken var mannen som hadde fått et illebefinnende? Normenn bryr seg mindre å mindre om hverandre, å verre skal det bli Står at han ikke ble alvorlig skadet i artikkelen. Skal en gå rundt å være trist for alle syke 80 åringer en ikke kjenner, for en mye å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Står at han ikke ble alvorlig skadet i artikkelen. Skal en gå rundt å være trist for alle syke 80 åringer en ikke kjenner, for en mye å tenke på. +1! Folk har en tendens til å vri å vende på ting for å få det til å fremstå dårligere enn utgangspunktet. Selvsagt er det trist med sjåføren men akkurat her i tråden var det bilen hans det var fokus på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Var en E28 ja Har nok hatt mange fine år med godt stell. Alt er mulig å fikse, men det hadde vært kjekkere med en 2 dørs E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Står at han ikke ble alvorlig skadet i artikkelen. Skal en gå rundt å være trist for alle syke 80 åringer en ikke kjenner, for en mye å tenke på. +1! Folk har en tendens til å vri å vende på ting for å få det til å fremstå dårligere enn utgangspunktet. Selvsagt er det trist med sjåføren men akkurat her i tråden var det bilen hans det var fokus på.... Skulle tro det var et innlegg direkte skrevet til deg istedet Fredrik. I nåtidens materiellistiske verden er et menneskeliv verdt så lite. Dere lærer nok med tiden. En mann på 90 år som har et døgn igjen å leve, er fortsatt like mye menneske som oss andre. Jeg sier bare, til skogen med den gamle haugen av en Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Er det bare jeg som syntes at det triste ved saken var mannen som hadde fått et illebefinnende? Den gamle mannen var nevnt i første post? Selvfølgelig er det trist at en mann får illebefinnende! Men posten er på et BMW forum og derfor var hovedfokus bilen som er gammel med ser aldeles strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Selvfølgelig er det din rett å mene hva du vil. Forum eller ei, jeg tenker på sjåføren, os okke den gamle bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå