AsconaA Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hei! Kjøpte meg nettopp AUX gjør-det-selv kit til E61n. Kabling og alt rundt det gjør jeg sjøl, men lurte på om noen i Kongsberg-Drammen-Østlandsregionen kunne kode så jeg fikk opp AUX valget i CCCn? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Javel.. Kan til info for de som lurer si at Bilia i Drammen tar 2500,- fastpris for koding av AuX option og GS Skien tar rundt en tusenlapp, det er inkludert nødvendig softwareoppdatering av resten av styreenhetene i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 2500 var drøyt. Kjekt at du kom med tilbakemelding, forresten! Garentert noen som får bruk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Ja, han på Bilia sa det var en "omfattende" prosess og at de foretrakk å ha bilen inne til koding over natta...! Karen på GS sa at det verste tilfellet de hadde vært borti, krevde ca 4 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Da kan jeg også komme med litt ny info for de som lurer. Palmberg Bil i Drammen skulle ha 1200,- fastpris for å kode AUXen og evt full softwareoppdatering hvis det trengtes Trodde kanskje det var fler som drev med sånt inne her som ville tjene litt kjappe penger men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Hei. Jeg hadde også vært interessert i og få kodet inn Aux... ingen som gjør det privat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan.R Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Hei. Jeg hadde også vært interessert i og få kodet inn Aux... ingen som gjør det privat? Ok hvis det er noen i Buskerud område som kunne hjelpe meg så send meg en melding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 1 time siden, Jan.R skrev: Hei. Jeg hadde også vært interessert i og få kodet inn Aux... ingen som gjør det privat? Ok hvis det er noen i Buskerud område som kunne hjelpe meg så send meg en melding. Det har vi tilogmed egen tråd der det står folk som driver med slikt: Jan.R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå