Mariuskv Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Blei sjukt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Lavere!! Den går ikke lavere bak Men er egebtlig greit, bor i Kirkenes oh det er veldig dårlige veier så er perfekt kjøre høyde Blei sjukt bra Takk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Ble bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 takk for det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 ÅH jeg har funnet intriør jeg vil ha!!! koster 15k svenske! også er det ikke elektrisk men jævlig rå farge som jeg trur hadde skilt seg ganske kraftig ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 http://www.bildelsbasen.se/?link=item&company_id=118&post_id=24366277 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Tror det ligger et m5 intreriør i samme farge på finn er stili i den fargen syns jeg ^^ keep up The good work ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Jeg har sett det, men m5 interiøret passer jo ikke bak Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Nice ligna en del på mitt, er sattelbraun elns mitt interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Så en E39 til salgs på facebook til en slikk og ingenting med slikt interiør, vurderte kjøpe bilen bare for interiøret! Hvor lange er de studsa dine forresten? Uten at jeg har bladd noe tilbake for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Nice ligna en del på mitt, er sattelbraun elns mitt interiør. Må nok sette ombygginga av 330'n til manuell på vent hvis jeg skal ha intriøret >.< men fy faen det er fint Trur nesten jeg må kjøpe det, eneste kjipe er at det ikke er elektrisk >.< Så en E39 til salgs på facebook til en slikk og ingenting med slikt interiør, vurderte kjøpe bilen bare for interiøret! Hvor lange er de studsa dine forresten? Uten at jeg har bladd noe tilbake for å se. Ja er jævlig spesielt det intriøret og skjeldent! trur jeg må kjøpe det! Det er vel det lengste de hadde på gs Men felgene mine er teite så de stikker jo lang på innsiden så for show messing (som jeg skulle bruke de til) er de ubrukelig for min del -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Stemmer! Hehe, okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Er ikke M5 interiør, er fra invidual bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 Er ikke M5 interiør, er fra invidual bil er det ikke? får gå å se ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2014 var og så nå, sto at de hadde stått i en m5 og da passer de ikke med tanke på at det er en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå