Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Da er jeg igang med å skal demontere lykter, vaske de invendig og få resturert glasset :) også må jeg bytte justerings pinnene da disse er knekt >.<

kjenner det klør i fingra, har lyst til å bygge om til bixenon! :P men det blir nok ikke denne gangen :P

men ble en liten stopp da jeg hadde glemt og bestille justerings pinner så jeg skal demontere og vaske lyktene og gjøre de klar til å skrus sammen når jeg får justerings pinnene :)

slenger med et lite bilde bare av lykta just for the heck of it :)

4a66eeff22b7fa25fb6d4cab9592d518.jpg

Var borte på lagrings plassen til bilen i dag og å satte batterier på lading :) men desverre så blir jo bilen stående noen dager ekstra :( mtp at jeg har demontere lyktene xD noe jeg bare kan skylde på meg selv siden jeg ikke har sparka meg sjøl i ræva å gjort det tidligere :P men men :P

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hellet mitt slår til igjen :P
eller uforsiktigheten min slår til igjen :P

skulle bytte skjermen til speedometeret og youtube´a litt enkleste måten var å skulle dra ut nålene. meeen det var virkelig ikke et sjakk trekk. dro ut hele pinnene med fjerene til låene -_- SÅ! da var det bare å finne tak i et nytt speedometer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det er lite :P ikke henta ut bilen ut av vinterlagringa enda. skulle jo gjøre det i forje uka. men begynte jo å demontere lyktene siden justerings pinne var ødelagt, disse er bestilt så regner med de kommer på mandag. også var det jo det speedometere som jeg ødela. men en kompis hadde et reserve så han var så snill at han skulle fikse det for meg! :D men han har vært opptatt med jobb og noe barndåps greier hele uka så han skal forhåpentligvis starte på speedometeret i morra :)
så hadde jeg planer selv om å bygynne på lyktene i morra. kanskje jeg starter, men skal til Sandefjord på tirsdag og på jobbintervju i tønsberg på onsdag! så kan hende jeg endelig får flytta sørover igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det beste blir i bilens farge! :P

Sånn at det går i et ja ^^

Hehe er i Sandefjord til fredag så blir nok over helga, tenke å ta lyktene på lørdag :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

prøvde å ta lyktene igjen i dag, no luck. ente med at plasten knakk flere plasser -_- så må nok få kjøpt meg ei ny lukt etterhvert >.<

har nattuke for øyeblikket og er ferdig på mandags morgen :) så bilen blir hentet ut på mandags ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...