Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

E39 M5 er ganske rå bil :D

Tenker du å gå for en originalbil eller en ombygget en? :)

Ja er jo der ^^ praktisk også! :D ble litt bitt av v8 basillen xD

Nei spiller egentlig ikke noe rolle for meg så lengst jeg får en bil i god stand ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk :) skal opp å hente 330´n nå te fredag, kanskje enklere å få solgt den her nede! :)
også må jeg få fiksa 530´n før jeg kan legge den ut til salgs. og få den eugodkjent :P hvis ikke så får jeg vel alt for lite for den! :P

ja veit det, spørsmålet er vel hva man skal leite etter oO
også er det vel kanskje et pluss om det er SSP som har bygget den, de har jo bygget 1 eller 2 før xD

ja jeg også! :D Da må jeg få tatt en oslo tur, kanskje jeg og Markus og deg får tatt en photo shoot! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok lettere å få solgt 330en her nede. :P

 

Ja fiks dem helt, slik at du får mest mulig ut av dem, det vil du nok trenge når du skal handle deg M5 \:D/ '

 

Nja njo hørte både fint og negativt om ssp, men de har nok mer erfaring enn en kar som gjør ombyggingen for første gang i låven/garasjen sin :P

 

Hvis du KAN, så vil jeg nok råde deg til å kjøpe original. Da er ting mye mer på stell, du har en originalbil som ikke synker i verdi, ingen risiko for feilbygging eller snaerveier osv.

 

Du kan følge med på mobil24.de blocket.se og i Norge =)

 

Du kan også lage en "ønskes kjøpt" annonse på face og her inne.

 

Tar sikkert litt tid å kjøpe en slik bil, så det er bare å starte å lete :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok lettere å få solgt 330en her nede. :P

Ja fiks dem helt, slik at du får mest mulig ut av dem, det vil du nok trenge når du skal handle deg M5 \:D/ '

Nja njo hørte både fint og negativt om ssp, men de har nok mer erfaring enn en kar som gjør ombyggingen for første gang i låven/garasjen sin :P

Hvis du KAN, så vil jeg nok råde deg til å kjøpe original. Da er ting mye mer på stell, du har en originalbil som ikke synker i verdi, ingen risiko for feilbygging eller snaerveier osv.

Du kan følge med på mobil24.de blocket.se og i Norge =)

Du kan også lage en "ønskes kjøpt" annonse på face og her inne.

Tar sikkert litt tid å kjøpe en slik bil, så det er bare å starte å lete :D

Ja gjør nok det ^^ 330'n selges som den står, er litt rust som må tas og litt småpjusk som må ordnes. 530'n skal jeg få Fiksa og eu godkjent så blir den nok lagt it til salg ^^

Ja hørt mye negativt sjøl men som du sier så er det nok tryggere en førstegangs prosjekte til en fyr :P

Jo det har du forsåvids rett i ^^ må se Ann pris litt også :P

Ja nei blir nok bare å leite i Norge, blir nok fult lån på bilen dessverre da sparepengene mine går til bolig lån, har jo lån på begge bilene så kommer til å betale litt mindre med m5 lån og forsikring en det jeg gjør i dag på begge bilene :P

Ja har noen kriterier når jeg skal ha bil så ^^ jo takk for tipsene! :D

Jada sitter og leiter hver dag xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her skjer det lite, fått flytta i leiligheten endelig [emoji12] fått en haug av detailing utstyr. Får ikke solgt 330'n og 530'n står enda uvisst hva som feiler den [emoji12]

Mye jobb i det siste og 330'n funker så 530'n har blitt noe nedprioritert desverre

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Denne tråden var akkurat den jeg trengte å finne på en hangover-søndags formiddag.. Fantastisk tråd med flotte bilder og mye info og ikke minst spektakulære oppgraderinger! Likte spesielt godt det nye interiøret.. Helt fantastisk! Følger videre her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt jeg fikk deg gjennom en tung søndag med litt lesing! :D
ja interiøret er fint det! ^^ bilen står fortiden stille, blir flyttet inn i garasje iløpet av neste helg. da blir det full polering og voksing, opp på bukker og stående :P hvor lenge er uvist desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt jeg fikk deg gjennom en tung søndag med litt lesing! :D

ja interiøret er fint det! ^^ bilen står fortiden stille, blir flyttet inn i garasje iløpet av neste helg. da blir det full polering og voksing, opp på bukker og stående :P hvor lenge er uvist desverre!

Huff, hørtes nesten litt trist ut :/ Men godt bilen blir tatt vare på selv om den ikke er i bruk da! :) Du har ikke vurdert facelift baklykter? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hørtes nesten litt trist ut :/ Men godt bilen blir tatt vare på selv om den ikke er i bruk da! :) Du har ikke vurdert facelift baklykter? :D

Jada, må jo det ^^ litt usikker på om bilen blir fikset eller lagret til eventuel ombygging :)

Det er facelift baklykter, bilen er jo facelift :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...