Chris11slett Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 kor du kjøpte emblemer til panser og bakluke? eg trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Bestilte på Ebay koster en del mindre der en fra GS osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Da var ny felgene på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Ikke vært inne her på en stund da er det vel bare å få slengt ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Så utrolig fin ut. Ble bra de felgene på. Er det i Kirkenes du holder til? Kjente igjen noen plasser det på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Takker takker! haha ja det er desverre det er her oppe for å jobbe noen år i gruva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Aha oki skjønner. Så egentlig en til flytter . Ja bodde der oppe selv for halv år siden hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 aha ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Flott vogn og ikke minst veldig rå motor! Vurdert å senke litt? Hva er planen videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 hehe har Coilover kittet liggende! den blir så lav som jeg klarer å få den har veldig lyst til å lakere den. veit ikke helt om jeg skal lakere opp i samme farge eller en annen! kan legge ut bilde av fargen etterpå! så skal jeg få bytta ut crom listene rundt vinduene. sote rutene, få tak i det 3 eika rattet du nettopp har bestilt deg ;D bytte diverse slite deler. prøve å få tak i Sports Stoler kommer ikke på noe mere men det kommer vel etterhvert! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Baklyktene og side blinkerne skal også byttes! men alt til sin tid baklyktene er jo svin dyre Lurte også på å Lakere bilen sånn som dette! og fjerne tak railsa mine også!!! Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 hehe har Coilover kittet liggende! den blir så lav som jeg klarer å få den har veldig lyst til å lakere den. veit ikke helt om jeg skal lakere opp i samme farge eller en annen! kan legge ut bilde av fargen etterpå! så skal jeg få bytta ut crom listene rundt vinduene. sote rutene, få tak i det 3 eika rattet du nettopp har bestilt deg ;D bytte diverse slite deler. prøve å få tak i Sports Stoler kommer ikke på noe mere men det kommer vel etterhvert! ^^ Høres ut som en kjempe plan! Masse bilder er viktig! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå