Freakshow Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Min tds var uten, jeg likte det sånn. Meeen man må nesten ha den lille 'spoileren' på bakluka. Mangler noe uten. Trur jeg har noen bilder om du er intr? jeg har tenkt samme tanken! den blir liksom litt for naken uten den lille spoileren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Min tds var uten, jeg likte det sånn. Meeen man må nesten ha den lille 'spoileren' på bakluka. Mangler noe uten. Trur jeg har noen bilder om du er intr?legg ut da, jeg er litt interisert i å se hvordan det såg ut hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 legg ut da, jeg er litt interisert i å se hvordan det såg ut hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk skal se hva jeg finner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 her fårru sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Stemmer fortsatt for å ha rails Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Finest med Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 ja var det da! syns den er tøff uten også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Føler den blir så naken uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Føler den blir så naken uten haha! hvem liker ikke naken? Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 haha! hvem liker ikke naken? Hehe sant nok Men ikke alt som er like fint nakent Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Hehe sant nok Men ikke alt som er like fint nakent haha det er virkelig sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Om du fjerner rails, så må du slippe den helt ned på asfalten føler jeg. Dn blir seende utrolig mye lavere ut uten railsa. Å da ser det bare dumt ut om den er høy. Jimbo92 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 hehe jeg har coilovers liggende, skal bare bestille Camber kit og litt foringer før jeg monterer det. også gidder jeg ikke senke bilen nå på vinteren uansett, har ventet til nå da kan jeg vente et par mnd til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Gjorde en liten innsats i dag Tinte av bilen Montert krom ringer før en montert ferdig! Farge koden på bilen! Støvsugd og vaska bilen kjapt innvendig Nedtint Også skiftet jeg Dieselfilter, Oljefilter og olje! Coiloverkittet ligger klar! og liggi klart alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Bra jobbet Liker fargen på bilen utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå