Freakshow Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 bra noen gjør det jeg er litt lei av svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Farge koden på bilen! Det du har bilde av der er ikke fargekoden din. Det er produksjons nr på bilen din. De 7 siste tegna i vin nr på bilen. Fargekoden din er: cosmosschwartz metallic 303. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 åh? dæven da har man lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Om du ser på dempertårnet dit på høyre side. Så ser du et nr preget i metallet. Starter på WBA. De 7siste tegna der er samme som på den klistrelappen. Ser faktisk nummeret på det bildet dit der oljekanna står på dempertårnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Nye Bremse skiver og Klosser i hus! Foran Bak og foran Bak og foran litt størrelse på de i forhold til en snusboks er greit jeg viste bremsene på bilen var store men ikke så store! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Følger med! det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Grei størrelse på de skivene der like store som de orginale? kan ikke huske at de bak er så store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Ser tidligere i tråden at du har byttet skiltlys, åssen gjorde du dette? irriterer meg grønn over at det ene lyset på min virker og ikke det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 ja det er orginalt faktisk 324 foran og 298 bak du må bare dra ut glasset på de med et skrujern ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Okei takk for svar, men tror ikke det hjelper når jeg ikke har spenning i den ene... Trodde du måtte bytte ut hele innmaten på de når du byttet til led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 nei du bytter bare selve glasset hvis du har Touring har du sedan bytter du ut hele greia. men hvis du har touring så må du nok av med plastiken på baksiden av luka og begynne å feilsøke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Okei takk for svar Har touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Da hadde man bestilt litt ekstra deler til bilen alt av håndbreks deler er bestilt GS-Performance Kasterstag foringer GS-Performance Camberkit foran Powerflex Foringer til Stabstag foran, bak og Bærearmer! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå