Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig tøff bil! Kult med luft, skulle gjerne hatt det selv dersom prisen var mer riktig i forhold til en sunnmørsk tankegang :P

Har du vurdert lykter med linse? Mener selv de ser hakket tøffere ut, men hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig E36!

Jeg møtte deg på vei til Halden og da kjørte du med 2 andre E36'er har dem også tråd her inne ? :)

Stemmer nok det, en rød "rat" sedan og en blå coupe? :)

Utrolig tøff bil! Kult med luft, skulle gjerne hatt det selv dersom prisen var mer riktig i forhold til en sunnmørsk tankegang :P

Har du vurdert lykter med linse? Mener selv de ser hakket tøffere ut, men hver sin smak :)

Nei egentlig ikke, syns de jeg har er pene når dem er sota litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er da godkjent igjen, så da blir det å montere bags igjen ;)

Har veldig lyst til å lakkere senteret på felgene mine, både fordi jeg har lyst til å prøve noe annet og fordi da får jeg matcha senterkoppene.

Så det er bare å komme med forslag!!

Har tenkt litt på marrakesh brun. Tror det hadde passa pent med fargen på bilen, uten å blir for skrikende :) Har prøve å photshoppe det, så dere skjønner hva jeg mener..

mdju8q05e8o1lll5y9p6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig E36!

Jeg møtte deg på vei til Halden og da kjørte du med 2 andre E36'er har dem også tråd her inne ? :)

Stemmer nok det, en rød "rat" sedan og en blå coupe? :)

Utrolig tøff bil! Kult med luft, skulle gjerne hatt det selv dersom prisen var mer riktig i forhold til en sunnmørsk tankegang :P

Har du vurdert lykter med linse? Mener selv de ser hakket tøffere ut, men hver sin smak :)

Nei egentlig ikke, syns de jeg har er pene når dem er sota litt :)

Ja stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...