Freakshow Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 thundercoil sleng ut bilde av den e36'n da! vetu03 reagerte på dette 1
Frode D Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 De skjermene der ser helt jævlig ut. Skjønner ikke hvorfor de skal dra skjermbredderene så langt foran hjulbuen bak og omvendt foran..
ronnigoon Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 De skjermene der ser helt jævlig ut. Skjønner ikke hvorfor de skal dra skjermbredderene så langt foran hjulbuen bak og omvendt foran.. det er jdm og det er pent. derfor
Freakshow Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 De skjermene der ser helt jævlig ut. Skjønner ikke hvorfor de skal dra skjermbredderene så langt foran hjulbuen bak og omvendt foran.. helt enig, de skulle bygd ut bakfangeren sånn at det ble likt som foran!
thommas88 Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 Enig med frode der. Ser ut som bilen vil rive seg selv i 2 deler. Vinga liker jeg heller ikke dog litt bredding tror jeg blir pent men nå likær jeg det litt clean
fanqua Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Skrevet Desember 6, 2013 Synes den grønne der er litt for rieger/seidl'ish widebody... Just too much! Flippen er tøff, men vet ikke om det blir helt riktig på min :/ Har en kamerat som skal antageligvis handle det til sin S14, så da får jeg prøve Vil ha en aggresiv, men fortsatt cleen e36! Thundercoil reagerte på dette 1
fanqua Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Skrevet Desember 7, 2013 Da er det bekreftet at det blir felony form breddere på denne. Noen flere i Norge som er med på første bestillinga til europa? Frode D, Andy520iA, Marionette og 1 annen reagerte på dette 4
tommyheimberg Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 Er de poppa eller sveisa? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
fanqua Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Skrevet Desember 7, 2013 Er de poppa eller sveisa? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Poppa
tommyheimberg Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Sparkle og skjule poppnagglene?, såg ikke poppa ut de på den gule drifte bilen? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
fanqua Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 Sparkle og skjule poppnagglene?, såg ikke poppa ut de på den gule drifte bilen? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Blir synelige svarte nagler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå