Frode D Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Ser ut som originale vindusbrytere fra E36(?).
Halvor_nor Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Jeg har iværtfall helt like på min e36 (vindusheis)
Tzunami Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Står tidligere i tråden at det er vindusheisbrytere fra e36 ja, du burde jo få tak i vindusbryter i bakdør på e39 ivrig, så får du tilsvarende disse men som passer bedre
fanqua Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Følger med her :)Mye arbeid å bytte over til fjører når du blir stoppa? Vurderer å gjøre samme selv men blir nokk coilovers denne sessongen Nei det er fort gjort
fanqua Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Gleder meg til å se denne på treff når den er ferdig Godt å høre vi er flere
Ivrig86 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Ja E36 ja visste hvertfall jeg hadde hatt sånne brytere hehe får høre på huggeren om di har noen
Ivrig86 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Står tidligere i tråden at det er vindusheisbrytere fra e36 ja, du burde jo få tak i vindusbryter i bakdør på e39 ivrig, så får du tilsvarende disse men som passer bedre ja skal prøve på det
Ivrig86 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Tok bare bryterene fra bakdørene imens Hvordan har du Koblet disse? Skal di Ha to Strømledninger inn eller?
fanqua Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Tok bare bryterene fra bakdørene imens Hvordan har du Koblet disse? Skal di Ha to Strømledninger inn eller? Har ikke fått med meg denna meldingen... Jeg bare målte på lederne ut fra brytern og fant ut hvilken som var felles og hvilken som var opp og ned Husker ikke ellers hvordan det så ut bak der
fanqua Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Har egentlig bare drevet med litt små ting på bilen den siste tiden! Pusset opp hjulhusene både foran og bak og skjønnhetsbehandling på alle calipere Har byttet litt ting: bremser foran, bremseskjold, bensinpumpe, toppdekselpakning, diff. Sveisa opp igjen litt på eksosen etter forrige eier Ser nå litt bedre ut! (utenom fuckin ugly orginal setup) Sondre92 reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Har ikke fått med meg denna meldingen... Jeg bare målte på lederne ut fra brytern og fant ut hvilken som var felles og hvilken som var opp og ned Husker ikke ellers hvordan det så ut bak der nå har jeg prøvd bryterne... Men gir strøm både opp åNed samtidig... :/ er bryterne dine Også med autofunksjon? En kamerat mente at det kan Være derfor...
fanqua Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Skrevet Februar 19, 2014 nå har jeg prøvd bryterne... Men gir strøm både opp å Ned samtidig... :/ er bryterne dine Også med autofunksjon? En kamerat mente at det kan Være derfor... Så det i tråden din først, så svarte der
fanqua Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Skrevet Februar 19, 2014 Noen som kan låne meg senkefjærer/coilovers med papirer, skulle aboslutt ha godkjent min med en form for senk. Og er så bortkasta å kjøpe for ett kvarters bruk...
Halvor_nor Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Noen som kan låne meg senkefjærer/coilovers med papirer, skulle aboslutt ha godkjent min med en form for senk. Og er så bortkasta å kjøpe for ett kvarters bruk... Har et sett med fjærer og papirer til 316 coupe 30/30 senk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå