fanqua Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Haha:-) likte det nederste bilde i regnet!Bilen ser litt ut som en daff hund som synes det er utrolig trist med regn ute:-) Flotte bilder:-) http://www.google.no/search?q=tired+dog ... imy6bgM%3A Hahaha, bra sammenligning!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Haha:-) likte det nederste bilde i regnet!Bilen ser litt ut som en daff hund som synes det er utrolig trist med regn ute:-) Flotte bilder:-) http://www.google.no/search?q=tired+dog ... imy6bgM%3A Hahaha, bra sammenligning!! Var det første som slo meg:-P tøff tøff bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Har du bytta dekkdim els ? Ser ut som du kan gå endel lavere nå enn før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Griiise fet vogn! Har lyst på luft selv, men kommer nok aldri til å gjennomføre noe sånt! Hva er videre planer med bilen? Skal du ha på GT-vinge eller noe? Den gjør seg på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Har du bytta dekkdim els ? Ser ut som du kan gå endel lavere nå enn før ? Bytta noen uker etter bud til 205/40 bak og 195/40 foran. Så fikk litt bedre plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Griiise fet vogn! Har lyst på luft selv, men kommer nok aldri til å gjennomføre noe sånt!Hva er videre planer med bilen? Skal du ha på GT-vinge eller noe? Den gjør seg på E36 Takker videre planer er å generelt få orden på bilen, sånn som hel lakkering og bytte buer bak. Den er ripete og små bulkete i lakken, også litt overflate rust her å der... GT vinge blir det visst det blir oppgradering av motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Griiise fet vogn! Har lyst på luft selv, men kommer nok aldri til å gjennomføre noe sånt!Hva er videre planer med bilen? Skal du ha på GT-vinge eller noe? Den gjør seg på E36 Takker videre planer er å generelt få orden på bilen, sånn som hel lakkering og bytte buer bak. Den er ripete og små bulkete i lakken, også litt overflate rust her å der... GT vinge blir det visst det blir oppgradering av motor Og motoroppgradering blir det? Denna som er så godt igang:-) 2,8 eller noe:-). 3,2 er jo også knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Griiise fet vogn! Har lyst på luft selv, men kommer nok aldri til å gjennomføre noe sånt!Hva er videre planer med bilen? Skal du ha på GT-vinge eller noe? Den gjør seg på E36 Takker videre planer er å generelt få orden på bilen, sånn som hel lakkering og bytte buer bak. Den er ripete og små bulkete i lakken, også litt overflate rust her å der... GT vinge blir det visst det blir oppgradering av motor Og motoroppgradering blir det? Denna som er så godt igang:-) 2,8 eller noe:-). 3,2 er jo også knall Blir nok ikke det med det første, men har vært inne på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Fant ett slitent slikt skilt på jobb, hadde blitt litt tøft om du fikk trykt opp ett, og hatt ved siden av bilen når den står utstilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Fant ett slitent slikt skilt på jobb, hadde blitt litt tøft om du fikk trykt opp ett, og hatt ved siden av bilen når den står utstilt? [ Bilde ] Hehe, hadde vært tøft! Kanskje jeg finner noe lignende selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 jeg er rimelig sikker på at jeg så bilen din på høskolen i lilehammer i dag. heva og på kjipe felger, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 jeg er rimelig sikker på at jeg så bilen din på høskolen i lilehammer i dag. heva og på kjipe felger, hehe... Stemmer det, jobber der om dagen. Haff jaa... Helt orginal og fæl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Heilt rått ditta! Følger me her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Fet bil! og utrolig artig lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 jeg har noen senkefjærer du kan få viss du ikke har fått tak i noe, men papirene ligger i nittedal og vet ikke når jeg skal oppover så jeg kan finne de fram, send meg gjerne en pm hvis du er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå