Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Har et komplett ubrukt sett fra TA Technix i orginal eske, bare åpna og sett på. Har samme sett på min 320i touring som blir godkjent hos Biltilsynet om jeg hever den litt da den er satt ned på det laveste foran.  <_< 
Ligger i nærheten av Oslo/Lillestrøm om interessert :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble visst en endring i planene! Byttet ut min dayli driver i en org 325, denne tar jeg da motor og drivverk og setter i go'bilen istede! Måtte ha litt mer krutt i den ;)

 

Søknad om ombygging er sendt, så venter bare på svar...

 

Da er det å få kasta ut M44B19 og sette inn en M50B25 non vanos! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst en endring i planene! Byttet ut min dayli driver i en org 325, denne tar jeg da motor og drivverk og setter i go'bilen istede! Måtte ha litt mer krutt i den ;)

 

Søknad om ombygging er sendt, så venter bare på svar...

 

Da er det å få kasta ut M44B19 og sette inn en M50B25 non vanos! 

 

Uten at jeg er helt hardcore på m50 så er vel den gamlere enn m44? Vil tro du skal få litt problemer med å godkjenne dette da hvis så er tilfelle :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er helt hardcore på m50 så er vel den gamlere enn m44? Vil tro du skal få litt problemer med å godkjenne dette da hvis så er tilfelle :/ 

 

Er eldre ja, men vil nå ikke tro det vil by på noe problemer da det kommer også org fra E36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er eldre ja, men vil nå ikke tro det vil by på noe problemer da det kommer også org fra E36?

 

Fikk dette i svar fra statensvegvesen da jeg søkte i Januar: 

 

"Avgass / Støy: 

Det er et ufravikelig krav at kjøretøyet etter ombygging skal tilfredsstille de samme støy og avgasskrav som det opprinnelige kjøretøyet. Dette fordrer at den nye motoren MÅ vær av samme årsmodell eller nyere enn den som skal erstattes. Det forutsettes videre at motor, styring og eksos er i orginal konfigurasjon. 

Dokumentasjon på motorens alder samt kjøpskvittering må innleveres til trafikk stasjon" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...