Gå til innhold

BMW 325i E36, krasjet...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En firehjulskontroll så er bilen god for veien igjen ! :)

Veldig synd dette ,men må se i det positivet av dere slapp unna med større personskader, materielleskader kan alltids erstattes. :D

Hehe, ja var irritert med engang for da hadde jeg ikke noe særlig med smerter.

Men men, for å se på den positive delen så fikk jeg en lærepenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la kortene på bordet jeg, så om jeg får en bot får jeg 30% rabatt.

Sa det som det var, at jeg fikk sladd og så kom kontraen så var det rett ut i siden. :-)

Shit! bra det gikk bra med sjoføren! ;)

Det eg hadde sagt var at d var nybil (uvant og kjøre) og dårlige dempere som var årsak til sladd :D

kanskje det hjelper på, så kan du håpe du bare får et slag over hånden og lappen i behold! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nekta..

Havna selv på taket i en sving med tørr asfalt der det var 70-sone med min gamle e39, var 18 år og hadde hatt lappen i ca 2mnd'er..

Endte med at jeg godtok en bot for uforsvarlig kjøring, men jeg nekta førerkortbeslag siden di ikke hadde noen faste bevis på farten.

Fikk bot på 6000 og 2 prikker på kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hvertfall nektet for å si det sånn :) Men vi får håpe han får den fort tilbake ;)
Det eg hadde sagt var at d var nybil (uvant og kjøre) og dårlige dempere som var årsak til sladd :D

kanskje det hjelper på, så kan du håpe du bare får et slag over hånden og lappen i behold! ;)

Det er ganske urealistisk å komme opp med slikt til politi når man står i grøfta med totalvraka bil (lettere når man sitter på tastaturet). En hver idiot skjønner hva som er bakgrunnen når man ser på skadene til denne E36en - du undervurderer politiet hvis du tror dette blir henlagt eller utsatt over fristen på 3 uker.

Det hjelper sjelden å nekte beslag, da legger de deg bare øverst i bunken hos juristen. Jeg har selv nektet beslag en av fem ganger, og jeg fikk et brev i posten innen 1,5 uke...

Fordelen med å samtykke er lavere bot og lengde på beslag. Samt at man slipper å betale saksomkostninger etter dom i tingretten.

Kjipt med bilen, men sånn skjer. Som jeg pleier å si, man må regne med litt svinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slipper du ihvertfall å skifte kanalene :lol:

:applause:

Jess, får bare bite i det sure eple og gjøre opp er jo trossalt min feil. #-o

Det er fort gjort å la seg rive med, og dumme seg ut. Heldigvis gikk det bare ut over bilen og ikke deg, eller andre på veien.

At du velger og si det som det er, fordi det trossalt er din feil, det står det respekt av :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme ulykke som deg, la alt på bordet fikk 3 måneder 10 tusen i bot

Sladd kontra så på taket, målt til 56 i 60 sone :P

Med de bakdekka du hadde så er det ikke rart det gikk sakte!

Gjør som meg, bli voksen.. drikk isteden for og kjøre svin :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...