prebols Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Kjenner noen denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39856377 Er sugen på en E30 igjen. Lurer på om bilen har vært skadet?? Fronten ser jo ut som den er blitt sparket på plass. Den gliper i alle vinkler. Panseret passer ikke med nyrer, stållisten under lyktene er trykket innover. Plasten passer ikke på fangeren. En heavy camber på fronthjulene. Ikke godkjent heller med motor. Og bilen har 2 farget interiør! . 139 000kr ?
Rollerboy Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Så på denne her jeg også, latterlig! Bilen kan se fin ut ved første øyekast, men den er ikke det..og for en pris!!! 100000,- for dyr denne sammenkasta 320n!
Lars89 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Er denne... viewtopic.php?f=11&t=212698&hilit=marracesh+e30
KarlDahl Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Er denne...http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... racesh+e30 Sikker? denne har jo lister på dørene og er Nerzbraun..
michaelmoenw Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 dem kjøpte den for 65 k. så det er litt idiotisk og selge den for 139.000
Silverboy Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 De solgte vel en rød lapskausbil for 100' for litt siden, så tydelig at noen betaler latterlige summer for disse bilene, ihvertfall når en forhandler står bak.. Det har de tydeligvis funnet ut
prebols Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 De som har litt peiling på E30 burde reagere på disse kommentarene når man ser nøye på bildet under . Eksosen er heller ikke blitt rettet opp. "Her får du et omfattende og gjennomført bygg" "Prisen reflekterer bilens tilstand, samt etterspørsel i markedet"
prebols Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Så på denne her jeg også, latterlig! Bilen kan se fin ut ved første øyekast, men den er ikke det..og for en pris!!! 100000,- for dyr denne sammenkasta 320n! Enig. Blir nesten litt forbanna faktisk. Må vel til Tyskland for og hente et bra eksemplar
Disaster Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Ligger jo en grisestrøken en til salgs her på forumet. 320i
jonr- Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Kopiert fra facebooksiden til Altibil. Hei. Det er vanskelig å prise noe som ikke er sammenlignbart med noe. Vi tok en sjans på prisforlangende basert på det faktum at E30 er blitt en svært populær bil, samt våres tro på at markedet faktisk er villig til å betale for denne bilen. Det er ikke mange slike til salgs (jeg fant ingen lignende på finn.no), men det er enorm interesse. Dette til tross for at noen E30-Entusiaster mener prisen er for høy. Vi har ingen problem med å kunne diskutere prisen, men hvorfor skal vi gjøre det om etterspørselen er der? Om bilen blir solgt til 139k, så er det absolutt ingen grunn til å "henge" oss på dette. Det er markedet som bestemmer og vi er kun en bilforhandler oppi det hele. Jeg tror de fleste kan kjenne seg igjen i ønsket om å få igjen mest mulig for sin bil.. Ingen ønsker å "gi" bort bilene sine, heller ikke vi. Hadde vi priset denne til 89k, så ville jeg kunne solgt den før vi la den ut på finn. Det kan være vanskelig å forstå, men det er nok mye mer interesse fra folk som sikler på "slike biler" og som samtidig kun ønsker å handle gjennom forhandler, enn det mange tror. Det er heller ikke mange forhandlere som vil satse på både eldre og nyere "sportslige og ungdommelige biler", men det vil vi. Hadde vi kun solgt Avensis, ville vi aldri hatt denne diskusjonen. For å sette det i perspektiv, Vi har solgt lignende E30´er. I starten kunne vi heller ikke tro at folk ville gi såpass for nesten 30år gamle biler, men fant fort ut at vi tok feil. Det er ingen forhandler som priser bilene for at alle skal være fornøyde. Det er alltid noen som vil synes det er for dyrt.
316 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Synes som oftest at du er en fornuftig kar, og det er greit at det er stor interesse for E30 Jon, men du vet det du også at dette er: -En 320 (Ja, det er en 320!) -Ikke original M-tech (Du får original M-tech til denne prisen) -Lite gjennomført interiørmessig Får du prisforlangende for den kan du le hele veien til banken, I KINA!!!
prebols Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Ligger jo en grisestrøken en til salgs her på forumet. 320i Vil ha 2 dørs og 325i
Leadfoot Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Haha, ja om de får solgt den til noe i nærheten av den prisen bør de feire med kake.
Fredrik 90 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Joda! Vi vil alle ha mest mulig for det vi selger så det kan vi ikke klandre deg for, men du skriver at dette er ett gjennomført og omfattende bygg! Gjennomført meg i ræva vil jeg si om det som kommer fram på bilden her. Hvis du ser på bildet lenger opp her så er jo hele fronten skeiv, ser jo ut som noe som er sparket på plass. Interiøret er heller ikke matchende og som Kvasi her forumet påpekte så ser det ut som glassa i fjenlysa er tatt ut og limt med hvit lim. Videre så er det faktumet at dette er en 320, til prisen av en original 325 M-tech Motorrommet er heller ikke presentabelt for en E30 i denne prisklassen.... Hvordan du kan si at dette er en gjennomført bil skjønner ikke jeg Hvis denne bilen blir solgt for prisforlangene kan du være stolt, da har du lurt vedkommende rimelig bra. Det er også ett tegn på at det finnes mye dumme mennesker med for mye penger dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå