DriftKing Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Har endelig kjøpt bilen man ønsket seg den gang man var ung:-) 90 mod. Ganske så orginal, men har lyst til å gjøre noen "forsiktige" endringer med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Sorry for at jeg trakk min for salg, men rått at du har kjøpt deg M3 Gratulerer så mye med en rå bil, gleder meg til å se mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 vil se mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Mer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Ser bra ut så langt. Kom med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Da ble det m3 på deg ja! Grattis med verdens tøffeste bil Venter spent på mer info og bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Sorry for at jeg trakk min for salg, men rått at du har kjøpt deg M3 Gratulerer så mye med en rå bil, gleder meg til å se mer bilder Takk for det Skjønner at det ikke er så lett å kvitte seg med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Gratulerer med pen e30! Så veldig strøken og velholdt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Noen som vet noe om spoileren under spoileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hei og gratulerer med grombil Den mellomdelen er en Evolution / Evo 2 del og gjør seg meget godt syntes jeg. Blir fort litt tomt uten den der etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 den flippen under vinga kom på Cecotto utgaven av e30 M3. den utgaven ble det vel bare laget 500 å noe av( skal ikke si at din nødvendigvis er den av de 500)men ta deg et kjapt google søk på "Cecotto M3" så finner du nok ut mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hei og gratulerer med grombil Den mellomdelen er en Evolution / Evo 2 del og gjør seg meget godt syntes jeg. Blir fort litt tomt uten den der etter min mening. skal ikke starte noen diskusjon her men EVO "flippen" er vel den som henger fast i selve vinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Skal ikke være påståelig her jeg heller Mener den øverste flappen er fra sportevo 3 og den under er fra evo 2 eller kanskje rettere sagt som du sier fra Cecotto utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Gleder meg til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå