Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke bare gå for en pre facelift og smelle på noe M3 plast, ser mye bedre ut enn facelift utgaven.

Skrevet
Den går ikke noe dårligere enn andre biler med nogelunde lik motorstørreklse. Den går minst like godt som passat 1.8 20 v fra samme perioden ihvertfall. Men det er selfølgelig ikke no ræserbil ;)

1+

Er en her i nabolaget med full m3 styling, inkludert m3 klistermerke. Kompisens Lancer 1.3 går bedre :lol::lol: Det er flaut det.

Er ikke så rart, første bilen min var en 1,3 lancer fra 1996 med 75hk. :lol:

Veier snaue 1000kg og motoren er MEEGET turtallsvillig. :D

Den gikk som ei kula for å si det sånn! :)

Skrevet
Ville heller gått for en før facelift, 1.9l. Det er en mye bedre motor!

hehe, jeg synes det er et "must" med facelift på e46 ^^, får heller kjøpe en "raskere" bil når jeg har fått litt mere bonus : )

Kan fortsatt gå for facelift og 1.9 motoren. De sitter i facelift overgangsmodellen i 2001.

Ville også gått for 1.9en da det ikke er et veldig ukjent problem med registerhavari på N42 motoren.

Fra 2004 til 2005 kom N46 motoren i 316i E46, her er barnesykdomene fjernet i forhold til N42, ny valvetronic styring og registeret har fått ny kjedestrammer 8).

Kan ellers nevne at N42/N46 har litt flere hester og newtonmeter enn M43TUB og de nyere skal gå litt mer økonomisk.

Skrevet
Den går ikke noe dårligere enn andre biler med nogelunde lik motorstørreklse. Den går minst like godt som passat 1.8 20 v fra samme perioden ihvertfall. Men det er selfølgelig ikke no ræserbil ;)

1+

Er en her i nabolaget med full m3 styling, inkludert m3 klistermerke. Kompisens Lancer 1.3 går bedre :lol::lol: Det er flaut det.

Er ikke så rart, første bilen min var en 1,3 lancer fra 1996 med 75hk. :lol:

Veier snaue 1000kg og motoren er MEEGET turtallsvillig. :D

Den gikk som ei kula for å si det sånn! :)

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...