Gå til innhold

Min e46 compact m-tech

Hcon
 Share

Anbefalte innlegg

Etter flere år med Audi (auda!), så har jeg endelig kommet hjem. Godt å kjenne at man er glad i bilen sin igjen. Det gledes til sommerfelgene skal på! (Dere som hater compact i utgangspunktet trenger ikke å poengtere for etthundreogfemtiende gang hvor stygg compacten er bak, hvor stygg den er foran,at det ser ut som den har briller, er syk osv. Sauer!)

Håper noen tvert imot kan si noe positivt, for compactens skyld.

7y2fuz1ajt1jus60auga.jpg

vpsff0fltw0sbtv7mqnb.jpg

qhpsqvf1c78635olhdvt.jpg

yioi540vfxsjb78n3tyi.jpg

1trpwffrj83gat6v9zma.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tøff (ja, jeg mener det) bil. :)

Disse har vokst på meg den siste tiden, og jeg har faktisk begynt å like de.

Nå skriver du ikke om du har tenkt å gjøre noe med den, men jeg vil likevel foreslå å bytte til facelift-baklykter, synes de tar seg litt bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord folkens. Faceliftlykter er definitivt en av mine planer framover. Ellers har jeg ikke de store planene. Bilen har full M-tech utvendig og innvendig, og jeg ønske å beholde den så "clean" og original som mulig. Er på utkikk etter sommerfelger da. Tenker at 17" blir bra (ønsker å ha litt komfort). Så skulle jeg gjerne hatt motoren din Hans Wilhelm! Men det får bli senere. Er storfornøyd med bilen foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baklyktene er en helt grei oppdatering for å si det sånn :-). Kjører 18" på min, og det er helt greit så lenge du kjøper kvalitetsdekk. På billigdekk, som jeg har for øyeblikket, blir det i overkant mye støy med 255/35-18 bak. Men plass nok da. Kjørekomforten er helt grei.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye stilig der! Ser at "throwing star" fungerer utmerket på compact! Hadde ikke tenkt på de felgene som et alternativ før. Også tror jeg at jeg synes de originale faceliftbaklyktene er de kuleste. De har en litt mørkere rødfarge som kler en mørk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ja, skal se å og få tatt noen interiørbilder snart. Henger ikke helt med: Hva er "us blinkers" og "m-tech system 2"?

Ser for meg at 17" m-contour vil bli pent på bilen. Har 18" AC type3 replicafelger til bilen. Er fete de, hadde det ikke vært for at de er herpet og ser helt jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...