Hcon Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Etter flere år med Audi (auda!), så har jeg endelig kommet hjem. Godt å kjenne at man er glad i bilen sin igjen. Det gledes til sommerfelgene skal på! (Dere som hater compact i utgangspunktet trenger ikke å poengtere for etthundreogfemtiende gang hvor stygg compacten er bak, hvor stygg den er foran,at det ser ut som den har briller, er syk osv. Sauer!) Håper noen tvert imot kan si noe positivt, for compactens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Gratulerer med tøff (ja, jeg mener det) bil. Disse har vokst på meg den siste tiden, og jeg har faktisk begynt å like de. Nå skriver du ikke om du har tenkt å gjøre noe med den, men jeg vil likevel foreslå å bytte til facelift-baklykter, synes de tar seg litt bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hehe, ingen compact elsker jeg heller, men ville valgt 3 serie Compact overnfor mye annet fra andre type merker. Though ser bilen svært strøken og velholdt ut. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Fin bil! Jeg har også en slik Morsom å kjøre, også liker jeg godt att mange ikke liker den! Liker den veldig godt, også så praktisk da, vaskemaskin rett inn. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Gratulerer ! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Takk for fine ord folkens. Faceliftlykter er definitivt en av mine planer framover. Ellers har jeg ikke de store planene. Bilen har full M-tech utvendig og innvendig, og jeg ønske å beholde den så "clean" og original som mulig. Er på utkikk etter sommerfelger da. Tenker at 17" blir bra (ønsker å ha litt komfort). Så skulle jeg gjerne hatt motoren din Hans Wilhelm! Men det får bli senere. Er storfornøyd med bilen foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Baklyktene er en helt grei oppdatering for å si det sånn . Kjører 18" på min, og det er helt greit så lenge du kjøper kvalitetsdekk. På billigdekk, som jeg har for øyeblikket, blir det i overkant mye støy med 255/35-18 bak. Men plass nok da. Kjørekomforten er helt grei. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 I forhold til å skifte baklyktene er jeg i tvil om jeg skal gå for originale facliftlykter eller disse: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#374 ... _baklykter Ser også at det finnes et ombyggingssett i delekatalogen hos GS. Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Her er det noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Mye stilig der! Ser at "throwing star" fungerer utmerket på compact! Hadde ikke tenkt på de felgene som et alternativ før. Også tror jeg at jeg synes de originale faceliftbaklyktene er de kuleste. De har en litt mørkere rødfarge som kler en mørk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Baklyktene er ganske krise faktisk. Må få skaffet nye snart ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Var grom med us blinkers å m system II! Da får du noe ikke alle har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Lurer på om det går an å bygge om compact til e46 facelift front. Da tror jeg nesten jeg må ha en slik en gang. Ser ut som en flott bil du har fått deg. Må få ut noen interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Følger med her! Har virkelig fått sansen for disse litt "spesielle" bilene i det siste.. Kjør på med Mtech, litt senk og noe feite 17" med "feil" inpress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ja, skal se å og få tatt noen interiørbilder snart. Henger ikke helt med: Hva er "us blinkers" og "m-tech system 2"? Ser for meg at 17" m-contour vil bli pent på bilen. Har 18" AC type3 replicafelger til bilen. Er fete de, hadde det ikke vært for at de er herpet og ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå