Gå til innhold

Billig og bra forsikring? 8000kr spart!

Share

Anbefalte innlegg

Har du fått alt dette skriftlig? Virker for godt til og vere sant :P

Nei jeg har det ikke skriftlig, men trenger heller ikke det da gjensidige ringte meg opp litt etter å ga meg et bedre tilbud ;) Her er bilen forsikret på korrekt måte med opplysninger fra BT, 6250kr betaler jeg for m3'n nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsikringer på langt over 20.000 hos gjensidige.. Noen som vet om noen klubber man kan melde seg inn og få rabatter hos gjensidige?

Når jeg hadde IF var jeg medlem av Jakt og fiskeforbundet. Betalte 150kr året og sparte 2000 hos IF :)

E30meet(en kontaktperson som fikser rabatter)Jeg for min del fikk dei rabattene uten å melde meg inn der.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Gjensidige på E92M3'n og det koster kun 10500 i året, med 75%/5år

X3 F25'n 20d koster 6000,- 75%/år. Så har ikke klart å få noen til å matche dette. IF krevde at jeg var over 30 for å forsikre M3'n :( og andre steder var prisene sky høye. Men jeg bor riktig nok på landet da. Hadde full kasko på en e36 325i i vinter, det kosta 2700 i året. Så billig som f det å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er man medlem i forbund som er i samarbeid og er total kunde, så hjelper dette hos de fleste forsikringsselskap.

Alder, bonus, typebil, antall km årlig og ikke minst bosted...har en del å si om prisen man ender på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jeg jobber i Tinde forsikring (underagentur av Vardia Insurance Group). Kan gjerne beregne pris for dere som er over 25 år.
Slår de fleste selskap i pris og dekningene er minst like gode hvis ikke bedre på noen punkter også.
For å gjøre det enkelt, jeg har tatt kunder fra alle selskap. Til og med jernbane. Har hatt kunder som jeg har spart for alt fra 1.000 til 25.000,- i året.

Ta kontakt så ordner vi et tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

If ville ha 17000kr ansvar for min 95 silverado med 10000km lengde, mens Eika ville ha 6000kr delkasko samme lengde. Valget blir litt ensidig vil jeg si.

Men If og Eika har begge helge telefon, så det er ett stort pluss til de to. Hører If sine selgere prøver seg annenhver mående å få meg tilbake, men de kommer bare til den samme prisen hver gang som er litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...