viggo E34 Skrevet April 5, 2015 Forfatter Skrevet April 5, 2015 Hei, beestilte ny kile fra gs før påske, å fikk levert klips til grill av alle ting så her ble det bare å smøre seg med tålmod... Ellers vurderer jeg å kjøpe oljepumpedrev fra s38b38 da jeg tror dette muligens vil hjelpe på oljetrykk. Noen som har prøvd dette før? M30b35 og s38b36 har samme. Er samme oljepumpe på alle 3 men s38b38 har annet drev og kjede delenr, den kom med underspyling noe m30b35 ikke har derfor tenker jeg den kan dreves om for å gi mere trykk? Lurer og på om kjedene har lik lengde eller om dette og må komme fra s38b38? Evt andre moddifikasjoner?
RedCab Skrevet April 6, 2015 Skrevet April 6, 2015 har du delenr på oljepumpe drevet fra s38b38? ska sammenligne med det jeg har liggende. det skulle visst være noe annet enn originalt
RedCab Skrevet April 7, 2015 Skrevet April 7, 2015 ok. mitt har nr: 11411707147 originalt bare sikkert
Jørgen-A Skrevet April 7, 2015 Skrevet April 7, 2015 Er litt mindre drev på 3.8. For ikke opp max trykket men får opp trykket på tomgang og trykket blir max tidligere.kjeden må og byttes.
viggo E34 Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Skrevet Juni 4, 2015 En liten oppdatering her da. Oljepumpe ny i fjor. Fikk tak i ei brukt oljepumpe, den var mye finere inni! Kile som gikk til h..... På trigger å veivaksel. Litt nye pakninger i slikt... Bilen er oppe å går, skal prøve å få lurt den i benken om det er nå ledig etterhvert. Dette ble bare i grove trekk Va som har foregått, Kommer litt mer utfyllende oppdateringer etterhvert
viggo E34 Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Skrevet Juni 12, 2015 Ting har gått litt trått med bilen i det siste da vi har hatt familieøkelse å bare nytet vært sekkund, men er bare små modifikasjoner nå så er den klar for benking Benking er bestilt, denne gangen blir det estuning. Planen er og benke Fredag om 2 uker, avhenger litt på egil hos ES da han ikke var sikker på om han skulle ta turen opp ti Mo denne helga eller ikke ellers står jeg på liste om noen skulle være uheldige å måtte trekke seg før den tid. så da blir det bare å klargjøre bilen når jeg kommer hjem fra jobb Ønsker alle som titter innom ei god hælg
sveigis Skrevet Juni 12, 2015 Skrevet Juni 12, 2015 Go helg Viggo. Blir spennende hva benken viser:).
RedCab Skrevet Juni 21, 2015 Skrevet Juni 21, 2015 Gratulere Blir spennende og se hva du ender opp på i benken. Da får vel jeg også en liten pekepin om hva jeg kan forvente meg av motoren min
viggo E34 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Skrevet Juni 26, 2015 Dynapack skryter opp effekt jamført med rulle ja, 400hk å 600nm på hjul på 4100rpm å hjem å begynne å oppgradere fuel system. Turte ikke dra det lengre med fare for motorens tilstand... Mistenker da at den har gått magert tidligere også. Å det endte jo bra... Men nå går den værtfall trygt
RedCab Skrevet Juni 27, 2015 Skrevet Juni 27, 2015 Skal kjøre amcar fødepumpe fra tank og til swirlpot, og dobble pumper derfra. Så har jeg litt å gå på drivstoff siden viggo E34 reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Skrevet Juli 23, 2015 Noen som vet korr man får kjøpt fuelsock te bosh044? Er filter for montering inn på pumpa for montering av pumpe i tank.
viggo E34 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Skrevet Juli 25, 2015 da har jeg vel fått bestilt alt jeg trenger til bensinsystemet, blir å kjøre 2 bosh044, fikk tak i filtersats for å montere pumpene i tank hos stianmotorsport.com samme med nuke bensin filter og Y kobling. veldig grei å handle med å prate med på shoppen der. så nå gleder jeg meg til og komme hjem å bygge om å få bilen i benken så vi får brukt bilen litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå