viggo E34 Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Skrevet Desember 13, 2015 Må ikke grue deg for luftinga jan. Det er ikke så mye vann som renner ut når du tar av bare termostatlokket bare å stille seg i litn bakke, går så fint så
viggo E34 Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Har fått til noe småtterier da, mangla ett tåkelys å fangern var ødelagt. Borra høl i fangern og stripsa den sammen og satte jekken under for støtte. Her fikk jeg veldig god hjelp av en kompiss, ble brukt glasfiber på baksiden for og binne fast. Nå epoxylim som ble brukt, Så sparkla gjenn høle på framsia, pusse litt og ett par strøk med grunning før lakk. Dagen etterpå fikk den en rask runde med avfetting å spyling. Ble veldig fornøyd med rep av fangern, fant og ett helt lokk for å ha foran tauekroken Disse nydelige greiene fulgte også med Også fant jeg denne på finn Jeg bare måtte ha den, vet ikke om jeg skal bruke den enda men har ikke sett mange slike. Endret Desember 18, 2015 av viggo E34
sveigis Skrevet Desember 19, 2015 Skrevet Desember 19, 2015 Fangerreperasjonen ble bra den uten tvil. Åhh,din heldigris,skvettlapper foran. Det skal jeg og ha.Det sparer deg for mye steinsprut osv. Synes den ser riktig så fin ut denne bilen jeg Viggo. .
viggo E34 Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Skrevet Desember 19, 2015 Takk for det, fangern ble bedre enn jeg hadde trodd så den ble jeg veldig fornøyd med. Ja bilen virker da ikke så værst, gleder meg til det blir vær for en skikkelig vask og lakkbehandling og polering da den er fryktelig matt i lakken. har fått bestilt eksospakninger for alpina grenrøret og ny mellomakselopplagring, har noe risting ved akselerering i lave hastigheter. Noe som irriterer meg litt er at jeg finner det utrolig deilig med automat...(begyner kanskje og bli voksen?) Så jeg blir vel og drøye litt før den bygges om til manuel Den har og spyling av alle lykter, og intensiv spyling, trykker inn spylespaken så kjører den sekvens med konsentrat. Det dukker jo opp litt småting etterhvert, skal få rota den inn på eu kontroll snart så får vi se hvordan det ligger ann ellers. Blir vell sikkert noe forstillingsdeler. Håper den er grei for rust under
RedCab Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 skaff deg sånn automatkasse som bjørn har Preppa 5hp30 kasse
viggo E34 Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Skrevet Desember 20, 2015 Hehe det hadde kanskje vært noe ja :)
viggo E34 Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Skrevet Mars 11, 2016 Hoy, litn oppdatering på denne da. Har blitt litt forandringer i planene her, tenkte å kjørecatchtank å doble 044bosch pumper å an8 slanger.Kjøpte inn masse utstyr å har vel nestn alt jeg trenger der. Meen så ble jeg tipset om walbro gst 450lph, en intank pumpe som skal levere nokk til 750hk på e85 å en del mer på bf98 så da blir det en sånn pumpe da jeg ikke skal særlig åver 800nm pga clutch... Så vurderer om jeg skal selge alt det andre jeg har kjøpt eller ha det liggende tillfelle det blir aktuelt... Driver nå å plukker av eksosmanifold for å fixe en lekkasje der
JonasD Skrevet Mars 15, 2016 Skrevet Mars 15, 2016 Hvordan gikk det med oljetrykket ditt? Min ligger på 4,5 bar ca.
viggo E34 Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Skrevet Mars 16, 2016 På 1000rpm har jeg vel rundt 2bar om jeg ikke husker feil. Da på driftsvarm motor
viggo E34 Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Skrevet Mars 27, 2016 (endret) her skjer det lite med banebilen for tiden, da bruksbilene begge har eu i disse tider. har gjort litt på 535n men lurer på å lage egen tråd på denne istede for å blande disse? har en del bilder på den,men tenker det ble litt rotete da den egentlig ikke hovedpersonen i denne tråden? Eneste framgang på 535 turbo er at jeg håper å få hjem walbro gst pumpa til jeg kommer hjem fra jobb. grenrør ble levert for sveising før jeg reiste på jobb. kjøpt ny diff, spærre 3.64 utv. bare for å få inn noe litt tyngre. har jo toppfart på 210-215 idag, så bør bli rundt 230-240 med den nye utvekslinga. er fortsatt på utkikk etter 750 spærre diff. men om alt klaffer så blir det mapping i april, da blir det treff på værdal, nytt annlegg som har åpning siste hælga i april Endret Mars 27, 2016 av viggo E34 sveigis reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Skrevet Mars 29, 2016 tjohoy, da har jeg akkurat vært i kontakt med egil hos es tuning mapping bestilt 26april 9.15 så når jeg kommer på land så blir det bytte av bensinpumpe, montering av grenrør og turbo og bytte av diff. tenker også og bytte bunnpannepakning gjenn da denne er litt lekk. så da er det håp for å få med seg sesongåpningen i trøndelag 30.april nytt annlegg på kvernmo i værdal gleder meg til å komme igang nå tenker og å få laget egen tråd på den andre 535n en dag nå sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mars 29, 2016 Skrevet Mars 29, 2016 Bra oppdatering og blir spennende med mappe resultatene. Trodde holdt mer i Nord jeg Viggo,hadde jeg visst du var fra Trøndelag,hadde jeg sagt fra når jeg var oppe. Veldig gøy å treffe andre e34entusiaster
viggo E34 Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Skrevet Mars 30, 2016 hehe, bor 1time unna Trondheim så hadde jeg vært hjemme hadde jeg ikke vært tungbedt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå