6087Ristesund Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Hei! tenkte jeg skulle bli mer aktiv på forumet da jeg rett og slett ikke fikk logga meg inn på tidligere brukerkonto edit:E39Ristesund. så da lager jeg meg like greit en ny! Bilen er en BMW 325IA 1994 mod. coupe med 146.000 på telleren med beige sportsinteriør , stor kjørecomputer, elektriske speil med varme, takluke, JOM coilovers og 18" BBS lm replica felger. som sikkert alle vet, så er det jo såklart litt småplukk med en 94 mod. der er litt lakkrust nederst på førerdøra og litt steinsprut i fronten og på panser. understell og kanaler er behandlet og tectylert Ellers er bilen i god stand er fullstendig klar over at forumet her helst vil ha bildedryss og ikke så mye skriverier, så prøver og skrive litt underveis Dette var samme dag jeg henta den, var veldig fornøyd og startet med grundig vask dette var kort tid etter jeg kjøpte bilen, fått på sorte nyrer og øyelokk BMWCCN treff i ørsta august 2011 323 og 325 Romjulsorkanen 2012 rammet mørekysten hardt, der i blandt måtte jeg ofre bunnpanna mi kom rundt en sving med relativt dårlig sikt og reiste rett inni en haug med fjærestein det resulterte i en stk pungtert bunnpanne. Bilen på NAF vogna, ikke noe koselig syn sånn igrunn kaffe må man ha delemotor, plukka bunnpanne av denne oppstart nye frontlykter, bremseskiver og hjullager Artig når kjæresten er bilmekaniker er vell en slags drømmesituasjon å slippe en sint kjæreste når en er for lenge i garasjen benyttet den pene været idag for en lettere vask å polering Spontan photoshoot. Partygamer`s E39 Litt interiørbilder Luftetur setter pris på komentarer.. både ris og ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Pen bil dette. Ser bra ut med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Pen bil dette. Ser bra ut med de felgene Takk for første komentar ! Greier felger, skulle bare vært en tomme større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja, hadde ikke gjort noe bak det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 skal kjøpe meg nye felger, gode tips og råd tas imot med glede! vurderer et sett Keskin kt1 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Nydelig bil! Tusen takk ! gir pågangsmot til å gjøre bilen komplett slik jeg vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Pen bil, har kjæresten din en søster som også liker bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Pen bil, har kjæresten din en søster som også liker bil eller? Takktakk:) Søstra hennes er også bilmekaniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Flott bil ja Men hadde nok vært enda flottere med orginal lykter og CCFL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Pen bil, har kjæresten din en søster som også liker bil eller? Takktakk:) Søstra hennes er også bilmekaniker Haha, overkommelig alder for scoot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Pen bil, har kjæresten din en søster som også liker bil eller? Takktakk:) Søstra hennes er også bilmekaniker Haha, overkommelig alder for scoot? slappp av! 25 år, gift med barn! så scott henger litt etter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Flott bil ja Men hadde nok vært enda flottere med orginal lykter og CCFL takk for det kan ikke noen komme med litt ideèr om felger nå da ? veit at org lykter er finere, men fikk desse oneblock lyktene gratis. så får duge midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Haha, overkommelig alder for scoot? slappp av! 25 år, gift med barn! så scott henger litt etter ! Æsj, det var som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Flott bil Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå