Beivakongen Skrevet Mai 2, 2014 Skrevet Mai 2, 2014 Golyd der ja,felgene ble jo ikke verst de heller aljorda reagerte på dette 1
Vegardb17 Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Skrevet Mai 4, 2014 Noen kjappe bilder mens jeg kjøpte noe kveldsmat
Skulebollen Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Må gji bilen en polish Og ett par bilder fra siden nå!
Vegardb17 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Bilen står stille for tiden, ødelagt vannpumpe... Men en kompis fikk tak i en uskrudd original 520, som desverre var så rusta og fæl at det var ingenting å ha, manglet skilt, eu og motor manglet mye... så da var jeg på delesanking, fikk tak i mye brukbart småtteri, lykter med justeringsmotorer, lister, skruer, klips, følere osv
Vegardb17 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Litt bilder av ren bil mangler bakfanger, måtte slipe vekk noe rust og ha på nye støtdempere.. Blir montering i morgen når jeg får tak i litt hammerlakk.. blir såklart syregrunning på bart metall...LITT subbing!M5 Stabstag! Skal teste den på frøya den 7. Juni! blir spennendeDen store syndebukken.. Ser helt jææævlig ut!520i står det, byttet til en rust og bulkfri bakluke Må fjerne emblemet og polere luka
Mariuskv Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 faen for en feit kjerre synn at det skal være så mye rust da..
Vegardb17 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Mye og mye... greide å slipe vekk mesteparten... blir å ta vekk banda til bensintanken og shine de opp og få på nye fester til fangern. var bare ett lite hull på 2x2 cm jeg må sveise igjen ved venstre fangerfeste Skal ta ett par bilder i morgen når jeg har fått hatt på syregrunning og lakk
tommyheimberg Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 Tøff bil!, skal du ha skjørt og eller? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Vegardb17 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Har både skjørt og lister med klips og alt liggende over ett år xD Men skal ha Mtech frontfanger og bakfanger også, men blir ikke montert før jeg har att rusta og lakkert bilen... men tenkte å male kanalene svart så det ser litt bedre ut til den tid
Marionette Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 Har blitt ganske feit bilen din nå 8|Har selv skjørter og alt liggende hjemme, litt usikker på hvordan jeg skal montere. Strider litt imot å bore huller i kanalen
Vegardb17 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Du kan jo ha på tec 7 og lime den fast og la det stå over natten med tvinger.. ville egentlig gjort det istedet for å borre hull..
Vegardb17 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Skrevet Mai 22, 2014 Noen som har reparert aircondition til E34 før? Hadde vert ganske morsomt å fikset den nå som det er varmt i været... Det eneste jeg kan si er at har absolutt null peiling på a/c, men lampa lyser når jeg skrur på knappen men det blir ikke kaldt. Kan det bare være å fylle på gass eller må jeg kanskje kjøpe ny kompressor osv?
APedersen Skrevet Mai 22, 2014 Skrevet Mai 22, 2014 Er nok garantert bare å fylle på nytt, vakuumeres jo først slik at du vet at du ikke har lekkasje R134a gass i A/C på de fleste biler. Men ville nok sjekka kompressoren på den først om det er lenge siden den er brukt.
Kristiansan'årn Skrevet Mai 22, 2014 Skrevet Mai 22, 2014 Husker fremdeles den usle 520n du hadde, syntes den var grom! denne er inget untak på hvordan en riktig e34 skal se ut Jæææævelig bra jobba vegard ★sent from my wifi microwave★ Vegardb17 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå