Vegardb17 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Vet ikke. 3 måneder tror jeg Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Hzh Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 satse på 3veker da! jevlig kjipt! begynne me små fiks av bil da
Vegardb17 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Men jeg lurer på noe. Siden purken ikke tok meg mitt i aktiviteten. Hvis de da mangler bevis på det og jeg trekker samtykket om beslagget er det vel bare å vente 3 uker om de ikke finner ut noe? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Fredrik 90 Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Kjipe saker, men skal ikke løfte noen pekefinger mot deg. Du er sikkert klar over hva du har gjort og vi har alle vært der av og til Lurer på om det er slik at du trekker tilbake "tilståelsen" så kan du gå å hente ut lappen etter tre uker hvis du ikke har hørt noe mer. For hvis du trekker tilbake samtykket så må de etterforske og da er det 90 prosent sjanse for at saken blir henlagt. Er mange som har redda seg på den der Men for all del, korriger meg om jeg tar feil
RS-Heggem Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Men jeg lurer på noe. Siden purken ikke tok meg mitt i aktiviteten. Hvis de da mangler bevis på det og jeg trekker samtykket om beslagget er det vel bare å vente 3 uker om de ikke finner ut noe? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Om du trekker samtykket risikerer du at de får opp dampen med etterforskning o.l. om du venter et par uker med å trekke samtykket, går det muligens andre kanten. Kommer nok litt an på hva som lønner seg tror jeg. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hans Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Følge mæ her:) Drit det mæ lappen da! I møsta lappen ette ei uferkjøring fer nåkken år sia, samtykka att dei tok lappen samme dag. Fekk brev nåkken daga sænare der sto d 6 måna uten lappen fer uaktsom kjøring. Godtok ikkje å ette 3 veke rengte i å sa i sku ha lappen tbake, å d fekk i.. So i hadde ikkje godtatt om dæ ikkje tok d på fersken!
Vegardb17 Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Ja trur i ska prøve det asso! Nekta å tru dei filma me på kaia! Isåfall ikkje en film der dei ser d e i so satt inni Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
evi Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Verdt et forsøk! De kan etterforske og det kan bli "rettsak" om de skal ta deg hvor du da må etablere saksomkostninger på en tusenlapp eller to, men det er verdt det om man kan få tilbake lappen
Kristiansan'årn Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Verdt et forsøk! De kan etterforske og det kan bli "rettsak" om de skal ta deg hvor du da må etablere saksomkostninger på en tusenlapp eller to, men det er verdt det om man kan få tilbake lappen Fikk av 2 mndr og 2000 mindre i bot etter at jeg tok en forbikjøring i 60 12.000 og 8 mndr ble til 10.000 og 6 mndrsent from my microwave using tapatalk
Vegardb17 Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Skal høre med de 2 andre som mista lappen å høre om noen vet om sivilen var på kaia når det skjedde. Hvis ikke har de ikke noe gyldig bevis Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Sindre Dahl Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Ikke godta! Jeg ble stoppa for 1 mnd siden for spinning og da så de at jeg spant, men jeg godtok ikke å de sa jeg var helt idiot som ikke godta så sa jeg at de ikke hadde bevis på at jeg spant, for de hadde ikke film av det. Han ble sint men så innså han at han ikke hadde bevis så ga han meg lappen tilbake på stedet Hvis du ikke godtar har de 3 uker på seg til å ta det til retten før du får lappen tilbake men de kan når som helst ta opp denne saken på nytt og velge å gå til retten med det og da mister du lappen igjen
Vegardb17 Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 Det er maaange vitner til at jeg spant men tviler på noen ville tysta på meg, men jeg må forhøre meg om noen vet om at purken var på åstedet da jeg spant før jeg kan føle meg trygg på å trekke tilbake samtykket... purken tok nemlig ingen når de spant, det blir jo omtrent som å stå å se på noen blir voldtatt og arrestere han når han har voldtatt ferdig Jeg hadde også en i bilen, han sa det samme som meg, han kan vel også trekke tilbake vitnet, si at han løy for å slippe alt styret elns?
Vegardb17 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Må selvsagt dele ett nydelig bilde av fergekaia på vestnes
Vegardb17 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 trekke tilbake samtykket eller bilde jeg la ut? haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå