Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Er dyr nok som den er den forsikringa så jeg får heller ha brannslukningsapparatet tett ved siden av :D

 

bruker du pulver slik som de fleste hustander har er jo bilen vrak :P det beste er hageslange evt brannslange og trykkluft med blåsespiss. Greit å være to stk, en som sveiser og en som ligger bak og ser at ikke alt for mye tar fyr.

 

det viktigeste er derimot at dersom du ikke har betonggarasje, så sveiser du ute :) her er det mange som "glemmer" seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å prøver å få viskerstrammeren til å fungere slik den skal, staget og tappen som liksom skal dytte opp staget lå løst under der så var vel derfor den ikke fungerte :P

Både motoren fungerer og tannhjulene er fine, mangler kun den umbrako bolten som skal være viskerarma så skal det forhåpentvigvis fungere..

litt bilder: blitt litt flinkere å ta bilder nå :D

her ser dere hvor den skruen skal være, skrudde den av en gang når jeg demonterte viskeren å mista den, koster 70kr på gs! guuud
DSC_0031.jpg

 

gamle mekanismen med myyye slakk i begge foringene
DSC_0030.jpg

og den lille saken som strammer opp viskern, har demontert den og hatt på ny grease så blir den god som ny
DSC_0029.jpg

DSC_0028.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt 2stk 4x17 felgkanter fra tunershop samt 144 gullskruer og nye ventiler så nå blir det pene hjul til våren! :D Blir splitting så fort jeg får tilbake vinterhjula som simonrockz har lånt i snart ett halvt år :P

Nye dimensjoner på felgene blir 10,5x17 bak og 9x17 foran :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt 2stk 4x17 felgkanter fra tunershop samt 144 gullskruer og nye ventiler så nå blir det pene hjul til våren! :D Blir splitting så fort jeg får tilbake vinterhjula som simonrockz har lånt i snart ett halvt år :P

Nye dimensjoner på felgene blir 10,5x17 bak og 9x17 foran :D

Grymt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...