Vegardb17 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 åja! det var jeg ikke klar over, håpet jeg var den eneste som kom til å ha space grey, heheh. Men for all del, meget fin farge, tror den kommer til å kle futura sentrene bra
AHellem Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 har faktisk ikke sett tråden før! men følger med fra nå! masse intressant her! ser du hadde noen fine hull i gulvet ja,, var sikkert vått og fint
Freakshow Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Følger med her! trur også space gray hadde blitt fint center farge på felgene!
Vegardb17 Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Skrevet Februar 20, 2014 Har ombestemt meg ang. farge! etter at jeg så felga til halvor syns jeg de blir litt for mørke etter min smak, så jeg gikk for titanium silver. Kanskje litt kjedelig farge mener noen, men tror denne kan bli meget bra... litt lysere enn space grey Skulebollen reagerte på dette 1
Kristiansan'årn Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Har ombestemt meg ang. farge! etter at jeg så felga til halvor syns jeg de blir litt for mørke etter min smak, så jeg gikk for titanium silver. Kanskje litt kjedelig farge mener noen, men tror denne kan bli meget bra... litt lysere enn space grey Helt enig vegard! Blir ting for mørkt blir det bare "som alle andre felger" har du litt lyse ser du eikene! ★sent from my wifi microwave★
evi Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Synes det passer futura å være lyse. Får frem formen på de mye bedre.
viggo E34 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Ser ut som du gjør bra jobb med denne Hva gjorde du me gateslicks dekka? Kasta? Selge til meg om dem er greie?
Vegardb17 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Skrevet Februar 21, 2014 De er kasta for leeenge siden var helt blankslitte.. Meget bra grep da, selv om de var slitt som f Sent from my C6603 using Tapatalk 2
Vegardb17 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Skrevet Februar 22, 2014 noen som er plaget med knirkete dørpaneler? mine knirker som faen, både de nye og de gamle... Ser ikke ut, så den trengte en vask Voksen gjør susen selv halvt år siden sist
Vegardb17 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Skrevet Februar 22, 2014 noen som er plaget med knirkete dørpaneler? mine knirker som faen, både de nye og de gamle... Ser ikke ut, så den trengte en vask Voksen gjør susen selv halvt år siden sist
Vegardb17 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Skrevet Februar 22, 2014 Justerbart. Sikkert rundt 10-13cm foran Sent from my C6603 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå