viggo E34 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Kjæmpe bra Godt jobba man får gjenn for slitet
Vegardb17 Skrevet August 22, 2014 Forfatter Skrevet August 22, 2014 Ja var en god følelse å høre godd gamle m30 brøle igjen xD Sent fra min C6603 via Tapatalk
sveigis Skrevet August 23, 2014 Skrevet August 23, 2014 Grattis Blir gøy å ratte e34 igjen nå tenker jeg. 316 reagerte på dette 1
Vegardb17 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Noen få bilder fra helga motor på vei inn igjen Leide rensemaskin å gikk over interiøret og stolene.. stolene så ut som de kom rullende fra samlebåndet dagen før etter en liten rens..fått på ett varmeskjold også.. tok fra en 520 delebilikke så dumt med eksosbandasje heller.. skal vel spinne lenge før det tar fyr nå
Vegardb17 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Og litt bilder fra i dag panser montert og justert, var mye mindre makk enn jeg trodde....Og her står det igjen litt... tok av grenrøret igjen for å modifisere bakerste manifolden slik at den ikke kommer så nært torpedovegg/gulv, var derfor den tok fyr sist....og ett bilde jeg tok til slutt.. lenge siden jeg har sett denne med panseret stående slik
Vegardb17 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 hva er egentlig enkleste fremgangsmåte for å få lufta clutch på e34? Klarte å komme bort i clutchpedalen mens motoren var uti og pinnen spratt ut og mansjetten revna så måtte ta av slavesylindern for å få trykt tilbake stempelet. Når jeg trykker på clutchen kommer det kun luft ut.. prøvde å pumpe med slavesylindern men fikk ikke til noe der heller...
Jarnee Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Slet leeeenge med å få luftet clutch selv. Endte med at når jeg blei lei så plugget jeg slangen av slavesylinderen å la den ned i en flaske. Etter det startet det å renne av seg selv plutselig Prøv med gravitasjon som funket for meg. Pass på å alltid ha nok væske Digger det det du gjør med bilen!! Er vell ikke til salgs snart? :D
Vegardb17 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 ikke umulig den blir solgt.. har veldig lyst på eldre bmw
Vegardb17 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Det kan jeg gjøre.. men har ingen grunn til å selge den enda, så blir ikke solgt med mindre jeg får riktig pris..
evi Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Luft motsatt vei. Pump bremsevæske inn nippelen på slavesylinderen før du lufter vanlig. Mener det var hvordan jeg gjorde det.
Vegardb17 Skrevet August 26, 2014 Forfatter Skrevet August 26, 2014 Ja.. Sent fra min C6603 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå