Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Noen få bilder fra helga :)

motor på vei inn igjen :)
DSC_0118.JPG

Leide rensemaskin å gikk over interiøret og stolene.. stolene så ut som de kom rullende fra samlebåndet dagen før etter en liten rens..
DSC_0119.JPG

DSC_0120.JPG

fått på ett varmeskjold også.. tok fra en 520 delebil

DSC_0121.JPG

ikke så dumt med eksosbandasje heller.. skal vel spinne lenge før det tar fyr nå :)
DSC_0122.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt bilder fra i dag :) 

DSC_0123.JPG

panser montert og justert, var mye mindre makk enn jeg trodde....
DSC_0124.JPG

DSC_0125.JPG


Og her står det igjen litt... tok av grenrøret igjen for å modifisere bakerste manifolden slik at den ikke kommer så nært torpedovegg/gulv, var derfor den tok fyr sist....
DSC_0126.JPG

og ett bilde jeg tok til slutt.. lenge siden jeg har sett denne med panseret stående slik :D
DSC_0127.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er egentlig enkleste fremgangsmåte for å få lufta clutch på e34? Klarte å komme bort i clutchpedalen mens motoren var uti og pinnen spratt ut og mansjetten revna så måtte ta av slavesylindern for å få trykt tilbake stempelet. Når jeg trykker på clutchen kommer det kun luft ut.. prøvde å pumpe med slavesylindern men fikk ikke til noe der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet leeeenge med å få luftet clutch selv. Endte med at når jeg blei lei så plugget jeg slangen av slavesylinderen å la den ned i en flaske. Etter det startet det å renne av seg selv plutselig :) Prøv med gravitasjon som funket for meg. Pass på å alltid ha nok væske :D

Digger det det du gjør med bilen!! Er vell ikke til salgs snart? :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...