Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

fått gjort litt idag også... sveisa på ett bend på grenrøret for å få nok klaring til torpedoveggen, og fikk lufta clutchen også.. en kompis som hadde ett lurt triks for å lufte clutch.. tok å åpna lufteskruen på bremsecaliptern foran og på slavesylindern og la en bensinslange og pumpa med bremsa, da kom lufta ut oppe i tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den endelig på veien, ikke helt 100% men.. Må ordne en permanent fiks på gasswiren, skru fast stoler osv... Og motoren går kun på 5 sylindere. Mistenker ei dårlig dyse, men kjøper nye plugger i morgen for å utelukke det... Nye dyser må jeg også ha...

Sent fra min C6603 via Tapatalk

post-55886-14091678883013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig mye pågangsmot hos denne karen folkens, mange timer skruing og penger i dette her for å fått den tilbake i slik stand på relativt liten tid. Ser du har fått på spøledekk bak allerede, det er alltids et bra tegn ;) få ordna det siste nå på motoren så den går som den skal, så får du ta å hive på sprutet snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det simon!

Bilen går nå som den skal! Var i Sykkylven og hentet nye dyser idag! Fikk skifta og fiksa litt på noen brente ledninger så nå går den som ei kuuule.. Helt herlig med lettere svinghjul og frisk clutch.. Helt annen bil å kjøre!

Sent fra min C6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Helvetes ferger... Må bygge nytt halve eksosen.. Fra y røret til midtpotta er helt flatklemt å herpa... Ikke en mm gods igjen under å alt henger i ståltråd og strips..

Biltema mellompotta er helt knørva og må ha ny.. Noen som vet om ei ca 50cm lang potte som er omtrent like flat som selve røret? Bredde er ikke ett problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt bokstavelig talt fast oppå kanten der.. Måtte spinne meg av ferga xD

Men nå blir det og fikse eksosen skikkelig og lage til noen skikkelige fester.. Drit lei av rassa eksos hele tia. Det som gjenstår er bare å fikse eksosen og montere bakfanger og senterkopper foran og låne meg ett skikkelig kamera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...