milhouse Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Med mdrivers package er toppfarten fjernet og man får dra på ett kjørekurs i regi av Bmw. Skal faktisk kjøre m6 coupe i morgen, en kunde av meg skal låne så skal hente den hos Bmw Norge. Vanligvis henter ekstrahjelpene bilene, men i morgen gjør jeg det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Skal være sperret på 305. Den var ikke bunnet ut på turtall på 300, så tipper den er god for nærmere 320-325. Om noen tør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Min kommentar om at toppfarten var fjernet var litt rar kanskje. Sperren på 250/260 er fjernet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Grand Coupe er griselekker! Jeg er frelst og synes den er noe av det lekreste BMW har kommet med på lenge. M6 Grand Coupe er helt klart min nye drømmebil og tipper den kommer til å stjele en del 7-serie kunder framover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Grand Coupe er griselekker! Jeg er frelst og synes den er noe av det lekreste BMW har kommet med på lenge. M6 Grand Coupe er helt klart min nye drømmebil og tipper den kommer til å stjele en del 7-serie kunder framover.. +1 elsker rett og slett 6serie grand coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Da er det bare å kjøpe Finansavisen. Morsomt skrevet og må vel kanskje si meg enig i beskrivelsen! Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg kjøpt en sånn bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Takker og bukker! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Hmmm... intet interessant på nettet når det gjelder Finansavisen... iallefall ikke gratis. Jeg har hatt Hegnar som arbeidsgiver og han ga ikke ved dørene den gangen heller for snart 20 år siden. På den annen side vet han utvilsomt hvordan man skal drive en forretning så han har min respekt, men jeg skulle gjerne ha lest den aktuelle testen med M6 Gran Coupé uten å betale for et helt abonnement... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Leste artikkelen din idag, veldig bra skrevet! Jeg synes forøvrig at 6 serie gran coupe slår CLS ned i støvlene utseendemessig! Rett og slett en veldig lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Jeg er mest fan av forrige CLS. Den tror jeg blir en klassiker. M6'en er flott. Men på en med brutal måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Takk forøvrig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå