jorgsdyr Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 - Noen som har tips om xenon-sett til grøftelys på BMW E61 - Eller hvis noen vet om LED lys blir sterke nok HB4 pærer De må lyse bra å være blå så de passer sammen med angel eyes ringene (led) men kan heller ikke være for sterke lys i de, for da blender de vel så mye at en ikke ser angeleyes.. eller Tips/bilde eller link til nettside med anbefalte lys mottas med takk
lagunilla Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Xenon i tåkelysa er for det første ikke lov, for det andre vil det blende noe jævlig. Men valget er jo ditt, så xenon på 6000k vil være blåhvitt. Led er ikke sterk, lyser OK og er kritthvitt. Jeg hadde xenon i grøftalysa mine, da fikk jeg mangellapp og måtte fjerne dem deretter vise dem hos BT. Mekonomen har bra utvalg av xenon lys. Koster litt over en tusen lapp. Edit: De har også LED i all slags pærer.
OlavRydland Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=39014741 Her har du en liten link
2fast4u Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Anbefales har dem selv jeg ser ut som xenon og lyser sterkere enn ei vanlig halogenpære en annen fordel er at om du blir stoppet så får du bare mangellapp å må vise os et verksted. Har du xenon så får du bot på 2000 kr. http://www.ekstralys.no/products/led-11whb4
jorgsdyr Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Jeg bestilte 35w xenon kit 8000 i natt før jeg rakk å få noe respons, men takk for info å link! Får at ringene ennå skal vises så bestilte jeg med 24w LED til AE! Kan bli litt for "frekt" men får se LED!! Ta deg en titt i LED tråden min Will do!
Lamek Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Xenon ser veldig fint ut da:) Har du pdc på bilen din så utløses den fremme når den er aktiv, men kun når xenonlysene er på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå