SigurdE36 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 prøvd og sjekke at jorden faktisk jorder, prøv og pip den ut Hvordan gjør man det? Må man ha noe spesialverktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 prøvd og sjekke at jorden faktisk jorder, prøv og pip den ut Hvordan gjør man det? Må man ha noe spesialverktøy? diodetesteren på multimeteret, sender ut en spenning på 5v, visst den får kontakt med - pinnen vil den pipe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Må få tak i ett multimeter å sjekke litt jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Husker du to tullinger i en blå slapp e34 525tds idag? Var meg som kjørte ihvertfall Anyways, smud bil! Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Husker dere ja. Moro folk legger merke til bilen. Rett før dere kjørte forbi, bremset en fyr i ny f11 opp og ga meg tommel opp før han kjørte videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Hehe alltid morro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Hei! Gratulerer med en fantastisk bil:) det var jeg som kjørte forbi deg i F11'n og ga deg tommel opp, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Ganske bra at folk klarer å oppsrrvere en bil på prøveskilt en dag:p sjangsen er små, forsatt så fikk hvertfall 5 stk fra bimmers det med seg Sier det igjen, rå bil:) UBESKSKRIVELIG LYD:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Hei! Gratulerer med en fantastisk bil:) det var jeg som kjørte forbi deg i F11'n og ga deg tommel opp, hehe Takk takk. Flott f11 du kom i også, jobber du på Bavaria eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Ganske bra at folk klarer å oppsrrvere en bil på prøveskilt en dag:p sjangsen er små, forsatt så fikk hvertfall 5 stk fra bimmers det med seg Sier det igjen, rå bil:) UBESKSKRIVELIG LYD:) Glad du liker bilen Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 prøvd og sjekke at jorden faktisk jorder, prøv og pip den ut Hvordan gjør man det? Må man ha noe spesialverktøy? diodetesteren på multimeteret, sender ut en spenning på 5v, visst den får kontakt med - pinnen vil den pipe. Var på Jula å kjøpte Multimeter i dag. Når jeg bruker diodetesteren så piper det. Når jeg setter den på 20v for å måle strøm så kommer det opp -11.29. Jeg har ikke peiling på strøm, hva betyr dette ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Hei! Gratulerer med en fantastisk bil:) det var jeg som kjørte forbi deg i F11'n og ga deg tommel opp, hehe Takk takk. Flott f11 du kom i også, jobber du på Bavaria eller? Ja veldig fin den, det er firmabilen det hehe:) ja, jobber som selger hos Bavaria Lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 når du testet jordledning, satt du ene pinnen på multimeter i chassi en plass og den andre på selve jordpinnen som sitter i tåkelyshuset? og det samme med strømledning. du kan ha jord og strøm i selve kontakten som skal plugges i tåkelyset, men kan være pinnene inni deksel på tåkelys ikke har god kontakt, har vært borti at pinnene i denne har blitt skjøvet inn og dermed ingen kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 når du testet jordledning, satt du ene pinnen på multimeter i chassi en plass og den andre på selve jordpinnen som sitter i tåkelyshuset?og det samme med strømledning. du kan ha jord og strøm i selve kontakten som skal plugges i tåkelyset, men kan være pinnene inni deksel på tåkelys ikke har god kontakt, har vært borti at pinnene i denne har blitt skjøvet inn og dermed ingen kontakt. De pinnene som går igjennom plastkoppen er litt løse ja. Men får målt både strøm og jord innenfor. Prøvde også en pinne mot jord/strøm og en mot chassi nå, peip da også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Prøv å skru på tåkelys og mål pluss mot plussen på batteriet/plusspolen i motorrommet da? Just incase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå