Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hehe ikke noe mer det som har blitt gjort, kun bakfangeren som jeg venter å få satt på. 

Ellers så blir det muligens hydraulisk bakluke :P Har fått tak i sylinderen men ser etter resten av delene nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke noe mer det som har blitt gjort, kun bakfangeren som jeg venter å få satt på. 

Ellers så blir det muligens hydraulisk bakluke :P Har fått tak i sylinderen men ser etter resten av delene nå :P

jasså ja! :P regner med du ordner dette til meg også? ;) xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skal ikke se bort ifra at jeg kan fikse en til deg og ;)

Skal innom en svenske når jeg har flytta til Moss og se om han har litt mere deler til overs :P

haha fine greier (Y)

blir bra når du får flytta! :D du får gi lyd hvis du trenger hjelp! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden jeg fikk tak i M bakfanger til bilen så måte den på før jeg flyttet så jeg slapp og sende den med flytte lasset. Eksosen måte endres men en kompis hadde lyst på sånt så da kunne vi like så godt bytte eksos siden jeg bygger om på nytt til sommeren. 

 

Av med gamle fangeren, her lå det noen kg med stein, sand, grus og alt annet.

post-50633-0-37061100-1452451554_thumb.p

 

Fått pusset ned rust på hengefestet og lagt på litt rustprimer. Så løsne eksosen.

post-50633-0-79205900-1452451602_thumb.j

 

Fått på bakfangeren, men må ha nytt diffuser og få fjernet hengerfestet etterhvert.

post-50633-0-94290000-1452451675_thumb.j

 

Nå blir det vel litt roligere lyd med Scorpion på :P

post-50633-0-38237200-1452451723_thumb.j

 

Vel eksosen på men ser ut som jeg må rette på den litt da den ble litt skeiv, fangeren skal lakkeres til sommeren da jeg har tilgang til lakkverksted der jeg flytter. Så folien får gjøre jobben inntil videre.

post-50633-0-04727500-1452451759_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan blir det å bruke samme potta du har, bare og snu den rett opp og ned og sveise om festene da sånn at de blir rette? kanskje mye billigere dette en kjøpe m5 eksos

Tenkte litt på den tanken men tror det blir litt mer arbeid enn det er verdt det, siden inngraveringen er på oppsiden. Men og skaffe nytt eksos tror jeg heller blir ett stort problem. Kan jo kjøpe magnaflow lyddemper og sveise på :P. Scorpion eksosen tenkte bare å som midlertidig i utgangspunktet. Finner jeg en lik som går på høyre side så må jeg nok slå til. Men så er det hvilken bilmerke som har eksosen på høyre side :P

 

Ble bra med M da :D

 

Åja ble meget bra :D, rart jeg ikke har slengt det på tidligere og solgt de tidligere fangerene jeg hadde liggende fra før av hehe. Så prøve å få tak en spoileren som sitter på stasjonsvognen neste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...