Gabz Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Da har jeg fått tak i M bakfanger til bilen, men ser jeg må modifisere eksosen noe veldig eksosen må inn 12.5cm på hver side for at jeg skal få på fangeren doh!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 blitt no mods a remy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Hehe ikke noe mer det som har blitt gjort, kun bakfangeren som jeg venter å få satt på. Ellers så blir det muligens hydraulisk bakluke Har fått tak i sylinderen men ser etter resten av delene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Hehe ikke noe mer det som har blitt gjort, kun bakfangeren som jeg venter å få satt på. Ellers så blir det muligens hydraulisk bakluke Har fått tak i sylinderen men ser etter resten av delene nå jasså ja! regner med du ordner dette til meg også? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Hehe skal ikke se bort ifra at jeg kan fikse en til deg og Skal innom en svenske når jeg har flytta til Moss og se om han har litt mere deler til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Hehe skal ikke se bort ifra at jeg kan fikse en til deg og Skal innom en svenske når jeg har flytta til Moss og se om han har litt mere deler til overs haha fine greier (Y) blir bra når du får flytta! du får gi lyd hvis du trenger hjelp! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Det skal jeg nok si ifra ikke lange turen heller så. Enda nærmere til rudskogen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Det skal jeg nok si ifra ikke lange turen heller så. Enda nærmere til rudskogen nå det er bra ja det er flott ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Siden jeg fikk tak i M bakfanger til bilen så måte den på før jeg flyttet så jeg slapp og sende den med flytte lasset. Eksosen måte endres men en kompis hadde lyst på sånt så da kunne vi like så godt bytte eksos siden jeg bygger om på nytt til sommeren. Av med gamle fangeren, her lå det noen kg med stein, sand, grus og alt annet. Fått pusset ned rust på hengefestet og lagt på litt rustprimer. Så løsne eksosen. Fått på bakfangeren, men må ha nytt diffuser og få fjernet hengerfestet etterhvert. Nå blir det vel litt roligere lyd med Scorpion på Vel eksosen på men ser ut som jeg må rette på den litt da den ble litt skeiv, fangeren skal lakkeres til sommeren da jeg har tilgang til lakkverksted der jeg flytter. Så folien får gjøre jobben inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 få retta eksosen så blir det kjempe bra! gjør seg virkelig med m bakfanger (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Jepp gjorde det Må bare få tak i 2 nye lyddempere eller en Scorpion lyddemper til så jeg kan bygge quad eksos igjen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 hvordan blir det å bruke samme potta du har, bare og snu den rett opp og ned og sveise om festene da sånn at de blir rette? kanskje mye billigere dette en kjøpe m5 eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Ble bra med M da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 hvordan blir det å bruke samme potta du har, bare og snu den rett opp og ned og sveise om festene da sånn at de blir rette? kanskje mye billigere dette en kjøpe m5 eksos Tenkte litt på den tanken men tror det blir litt mer arbeid enn det er verdt det, siden inngraveringen er på oppsiden. Men og skaffe nytt eksos tror jeg heller blir ett stort problem. Kan jo kjøpe magnaflow lyddemper og sveise på . Scorpion eksosen tenkte bare å som midlertidig i utgangspunktet. Finner jeg en lik som går på høyre side så må jeg nok slå til. Men så er det hvilken bilmerke som har eksosen på høyre side Ble bra med M da Åja ble meget bra , rart jeg ikke har slengt det på tidligere og solgt de tidligere fangerene jeg hadde liggende fra før av hehe. Så prøve å få tak en spoileren som sitter på stasjonsvognen neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå