Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 hmm. kanskje bedre og få tak i universal potter da? som du kan montere på andre endestusser? det hadde kanskje vært det beste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Jepp det var også tanken, for det sto på bilen tidligere Simons lyddemper og noe stusser som var sveiset på. Og de lyddemperene der var ikke store heller, så kunne kjøre samme opplegget igjen bare med nye stusser og bygge røret helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Ja, den spoileren gjør mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Ja, den spoileren gjør mye! Jepp den gjør det, men er ikke så lett og få tak i ser jeg. Må vel fiske litt rundt på nettet og se om jeg finner en snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Jepp det var også tanken, for det sto på bilen tidligere Simons lyddemper og noe stusser som var sveiset på. Og de lyddemperene der var ikke store heller, så kunne kjøre samme opplegget igjen bare med nye stusser og bygge røret helt nytt. høres ikke ut som en dum plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 mhm, tror man nesten kjøre på sånn. Kjøpe inn litt rør, bend og t stykke klart. Og få tak i universal lyddemper og kjøpe stusser. Så begynne og kappe reserve hjulsbrønnen og få nytt eksos igjen til sommeren . Ta din og samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 har vuderert det samme, får se hvordan din blir så skal jeg serriøst vuderer det! men for å si det sånn må det bli med god hjelp av deg!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Jada poster bilde av det hele når jeg er ferdig med det. Hehe jada det skal ikke være noe problem og fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 liker det jeg hører! meen! uten å være helt på kanten harry! så trur jeg ikke det blir 4 ublås på min! trur kanskje 2stk 4" diesel stusser kunne vært tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Hmm det høre jo egentlig sånn halveis dumt ut. I og med du har diesel så vil jo det var litt mer kledelig. Det kan bli tøft det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 er jo ikke værre en å få noen som kan Photoshoop til å redigere et bilde da for for å se ser det helt jævlig ut så er det jo lett å bare la være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Ja kan jo prøve og få photoshoopa det Går ikke det kan du prøve lastebil stil eksosen rett opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 yeah får prøve det haha morsom du finnes da grenser på hvor harry vi skal være! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 Dæven kona klagde over at det var lite brumming med den nye potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Dæven kona klagde over at det var lite brumming med den nye potta haha! det ekke no annet en gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå