M-Tech Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Så flott da! Send meg en PM når du har sett på de. Ang felger har jo Varrstoen en del tøft til rimlige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Da har man fått på plass felgene Må få fronten ned ser ut som bilen skal lette snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ble bra med de felgene ja! hva andre planer har du for bilen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Senk er vel neste pri, så blir det polering for alle penga Den skal bli blank igjen hehe... Er sikkert mye mer jeg skal men må ta litt av gangen hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Hehe ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Flott vogn følger me her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Ble kjempe bra med felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 ja ble mye bedre enn det var. Men må fronten ned ser ut som den er klar til å ta av nå hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Haha! Samme som på min ;p Jeg har coilovers liggende. Må bare få tid til å montere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 tenkte jeg skulle gå til innkjøp av coilovers men vurderer sterkt air suspension . Så blir vanlige fjærer i mens. Farlig å gå lavt i Finnmark.... Av egen erfaring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Haha jeg veit! Men da kjører jeg bare saktere! Jeg må ha den LAV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Ja var det jeg sa og med den forrige bilen jeg hadde mens jeg bodde i Kirkenes Men fant fort ut at bilen måte ha orginal understelle i og med at veiene var så jævlig inn mot Pasvik hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Jeg drar aldri til passvik med originale høyde på bmw'n engang xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Hehe blir vel begrensa bevegelse område for deg da Meste av veiene i Varanger er jo dårlige.... til man kommer til Finland da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 haha ja det er helt sant egentlig helt latterlig, bare du kjører over ferista så er jo veiene strøkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå