Freakshow Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Eneste sære farge komboen i min bil er vel de jævla tre listene ellers er alt sort Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Ja se bort ifra detaljene i taket, de er hvite Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Hansen Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Begynner å bli skikkelig bra den tralla her følger med. Likte felgene vet du hvor brede felger man får plass til på touringen, uten subbing og slikt? Og ved hvilket innpress. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Du skal da få plass til 11" felger skal du senke kan det hende du må valse litt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Hansen Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Du skal da få plass til 11" felger skal du senke kan det hende du må valse litt Sent from my iPhone using Tapatalk 11" med hvilket innpress ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Den har kommet seg veldig etter jeg overtok den. Nå er bare små ting igjen som f.eks ny solfilm for den som står på ble lagt på i full hast med tanke på barn, hund og ferie . Så begynner jeg med lakk korrigering og full detailing når vær og jobb tillater det. Vet man får 11" bak med greit strek men må da valse for å få det gjort. Har 10" bak nå og har forsatt mer plass hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 11" med hvilket innpress ?Med 25 et 265/275 dekk og 5mm spacer skal gå greit Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Blir vel 275 bak på 11" jeg 265 bak på min og da er litt strek på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 det blir 235 på 9.5" og 265 på 11" Og sett bilder av det oh det var ikke veldig mye strekk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Hmmm har 235 foran og 265/30 bak på 10" felg og det er greit strek. Men kan jo fint gå med breddere felg. Fått gjort noe mer med din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Hansen Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Jeg har 235/35/19 på vinterfelgene som er 9.5 bred. Nok dekkstrekk til å få stor X hos vegvesnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Nei ikke fått gjort så mye, bare fått en haug av deler, venter enda på noen deler. Orker ikke skru før jeg får alt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Her har det ikke skjedd så veldig mye. Har byttet samtlige slitedeler, tatt stor service på bilen. Ellers fått tak i takboks til bilen, så nå er den i feriemodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Vurderer litt på om jeg skal selge bilen til fordel av E38. Noen som har en formening av hva jeg må eventuelt sjekke ved kjøp av E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 http://bimmers.no/topic/786685-kjøpehjelp-e38/?p=2923620 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå